۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۲:۲۷

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت " نوشت: سگ نازپروده شاه اردن که برای درمان به طور محرمانه به بیمارستانی در اسرائیل منتقل شده بود، با وجود تلاش پزشکان مرد.

به گزارش فارس، روزنامه یدیعوت آحارنوت در گزارش خود نوشت: سگ نازپرورده خاندان پادشاهی اردن در جریان حمله اخیر اسرائیل به نوار غزه موسوم به "سرب گداخته " برای درمان به طور محرمانه به اسرائیل منتقل شد.
این روزنامه نوشت: روابط کاخ پادشاهی اردن و بیمارستان دامپزشکی "بیت داگان " اسرائیل از سالیان زیادی قوی و جدی است و کادر پزشکی اسرائیل چندین بار به اردن خدمت رسانی کرده که این امر بنا به درخواست دفتر پادشاهی اردن همواره درپس پرده به طور محرمانه بوده است.
این روزنامه صهیونیستی نوشت: درجریان حمله به نوار غزه، وقتی سگ دوست داشتنی "عبدالله دوم " شاه اردن و ملکه "رانیا " همسر وی مریض شد، اردنی‌ها از پزشکان بیمارستان دامپزشکی "بیت داگان " اسرائیل درخواست کمک کردند.
یدیعوت آحارنوت افزود: این سگ در وضعیتی بسیار وخیم به طور محرمانه به بیمارستان دامپزشکی "بیت داگان " در اسرائیل منتقل شد اما با گذشت چند روز به رغم درمان بی وفقه از سوی پزشکان اسرائیلی مرد.
به نوشته این روزنامه، این سگ به همراه پیام عذرخواهی پزشکان بیمارستان رژیم صهیونیستی به خاطر ناتوانی از نجات جان آن به اردن بازگردانده شد.
یدیعوت آحارنوت نوشت: بیمارستان دامپزشکی "بیت داگان " از اظهار نظر درباره این گزارش به دلیل تعهد خود به محرمانه بودن موضوع خودداری کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوزگری 22 روزه اخیر خود به نوار غزه بیش از 1350 شهروندان فلسطینی از جمله زنان و کودکان را شهید و افزون بر پنج هزار نفر دیگر را زخمی کرد و به بخش‌های زیربنایی و اقتصادی نوار غزه حدود سه میلیارد دلار خسارت وارد کرد اما با تمام ددمنشی خود در مقابل مقاومت دلاورانه مبارزان فلسطینی در این منطقه شکست مفتضحانه‌ای خورد و به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

کد خبر 5772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =