سردار بخش علی کامرانی صالح ، فرمانده انتظامی استان البرز در پایان یادواره 270 شهید نیروی انتظامی و مدافعین حرم گفت: ما به یادواره شهیدان احتیاج داریم، شهدا به آنها احتیاجی ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز، سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: یادواره ها حماسه ها و شجاعت های شهدای گرانقدر و همچنین صبوری و بزرگواری خانواده های شهدا را نشان می دهد.
وی افزود: با توجه به اینکه در استان البرز 270 شهید نیروی انتظامی ، 570 جانباز و 70 آزاده داریم، باید بدانیم این عزیزان کسانی بودند که در راستای امنیت و تولید نظم جامعه فداکاری کردند چه در جبهه و جنگ و چه در داخل شهرها و در مبارزه با سارقین مصلح . ما با خون شهیدان عهد و میثاق بسته ایم تا بتوانیم در این راستا برای حفظ ارزش های نظام خود ، گام های موثر برداریم و از جان خود دریغ نورزیم.
فرمانده انتظامی استان البرز در مورد تاثیر یادواره ها در جامعه بیان کرد: این همایش ها به جز شعار ، دارای شعور است و به ما نشان می دهد ببینیم کجا هستیم. باید بتوانیم هنرمندانه ، شجاعت و ایثارگری ها را به نسل جوان منتقل کنیم . همچنین به ما نشان می دهد کسانی که در این راستا گام برداشته و جان خود را فداکرده اند ، فراموش نخواهیم کرد.
وی افزود: یادواره ها ، یادآور حماسه سازان و خانواده معظم شهدا است تا بدانند هیچ وقت راه آنها فراموش شدنی نیست.
سردار کامرانی صالح با اشاره به نزدیک شدن هفته ناجا گفت : در برنامه ریزی های انجام شده در طول این هفته ، سعی خواهیم کرد اقدامات صورت گرفته در طول سال ، اطلاع رسانی شود . از طرف دیگر هفته ناجا ، فرصت خوبی است تا بتوانیم از پتانسیل ها و ظرفیت هایی که مردم می توانند در امنیت سهیم باشند ، استفاده کنیم.
وی افزود: با توجه به شعار« پلیس ،پلیس جامعه محور است» ، همراه و همگام با مردم می توانیم نقش آفرینی مضاعف تری در مورد امنیت داشته باشیم .
فرمانده انتظامی استان البرز در مورد کمک مردمی خاطر نشان کرد : با توجه به شعار ما که مردم داری و همراهی با مردم است ، آنها می توانند اطلاعات ، اخبار و موارد خاص خودشان را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند. همچنین مردم می توانند در امنیت شریک شده و با نصب دوربین و استفاده از تگهبان محل در حفظ امنیت شهری به نیروی انتظامی کمک کنند.
سردار کامرانی درمورد ایجاد تسهیلات و مشارکت مردمی در ایجاد این امنیت افزود: با توجه به راه اندازی پلیس های افتخاری ، مردم می توانند با مراجعه به معاونت نیروی انسانی ، جذب و گزینش شوند . ضمن اینکه موارد و مراحلِ دارای اهمیت ، مد نظر قرار گرفته و اقدامات لازم صورت می گیرد.
وی تاکید کرد : قطعا پلیس می تواند تسهیلاتی که جنبه مشارکت عمومی دارد و تا جایی که مقدور است برای این عزیزان فراهم کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 578046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =