فرمانده انتظامی استان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس ، پلیس ، طرح ارتقای امنیت در اطراف مراکز آموزشی این استان را اجرا می کند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "بخشعلي کامراني صالح" گفت: در سال تحصيلي جديد پليس به‌ صورت محسوس و نامحسوس براي افزايش ضريب امنيت دانش آموزان در اطراف مدارس فعاليت خواهد کرد و ماموران انتظامي اين استان آمادگي لازم براي ايجاد نظم و امنيت و روان‌سازي‌ ترافيک را دارند.
وي با بيان اينکه گشت هاي موتوري و خودرويي نيز پوشش ويژه مدارس استان را اجرا خواهند کرد و در تقاطع‌ها و خيابان‌هاي محل عبور دانش‌آموزان حضور دارند ،افزود:مکان هايي نيز براي گشت‌هاي پياده پليس در اطراف مدارس اين استان تعيين شده است.
وي ادامه داد: علاوه بر گشت‌هاي انتظامي ، واحد اطلاعات کلانتري‌ها و ديگر پليس‌هاي تخصصي نيز به‌صورت نامحسوس در اطراف مدارس و محل عبور دانش‌آموزان حضور دارند.
کامراني صالح با تاکيد بر اينکه پليس همچنين با افرادي که براي دانش آموزان مزاحمت ايجاد کنند ، برخورد قاطع و قانوني خواهد کرد ،تصريح کرد:در سال تحصيلي جديد بيش از 430 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصيلي درمدارس استان البرز مشغول به تحصيل مي شوند .
فرمانده انتظامي استان البرز مرکز فوريت‌هاي پليسي در مهرماه با اولويت ايجاد امنيت مدارس فعاليت خواهد کرد و مردم درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اطراف مدارس مي‌توانند با پليس 110 تماس بگيرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =