شبستان نوشت: استاندار خراسان جنوبی مردم را مهمترین و اصلی ترین رکن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز وحدت و مدیریت دفاعی دشمنان را ناکام کرده و رهبری معظم انقلاب به خوبی نیروهای مسلح را مدیریت و انسجام در درون کشور ایجاد کرده است.

سید علی اکبر پرویزی امروز در رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قطعاً اگر این دفاع جانانه ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود امروز وضعیت اسفناکی داشتیم.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی همه ابرقدرت های دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران دست به دست هم دادند تا این انقلاب و نظام اسلامی نوپا را نابود کنند اما مردم شریف ایران با ایثار و مقاومت از کشور در مقابل تجاوز بیگانگان دفاع کردند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز با رشادت‌ها و حمایت‌های ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی تا این مرحله پیش رفته و در ادامه راه نیز نیازمند حمایت مردم شریف ایران اسلامی همانند هشت سال دفاع مقدس هستیم.

پرویزی با اشاره به هرم و سه رکن اصلی پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، تصریح کرد: رهبری مقتدر و توانمند که بتواند نیروهای مسلح را هدایت و مردم را منسجم کند یکی از ارکان پیروزی است.

وی نیروهای نظامی و امکانات دفاعی را رکن دیگر پیروزی و اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان کرد: اما مهمترین و اصلی ترین رکن پیروزی و اقتدار کشور، ملت ایران هستند که اگر حضور نمی یافتند بیشترین مشکلات را داشتیم.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه وحدت و مدیریت دفاعی دشمنان را ناکام کرده، گفت: رهبری انقلاب به خوبی توانسته نیروهای مسلح را مدیریت و انسجام در درون کشور ایجاد کند.

پرویزی از مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد امنیت پایدار در کشور و استان تشکر و قدردانی کرد و تاکید داشت: باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا این همکاری و انسجام در کشور حفظ شود و اگر مردم همراهی و حمایت نکنند بخش عمده کارها دچار مشکل می شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =