تجلیل از ۳۲ آزاده و جانباز شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

در آئینی از ۳۲ آزاده و جانباز شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در محل ستاد این شرکت تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، در آئین تجلیل از آزادگان و جانبازان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد که بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشد، مدیرعامل این شرکت تاکید کرد که وظیفه مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ما تکریم نمودن ایثارگران و پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب است.
داود راهزادی در جمع آزادگان و جانبازان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما بعنوان خادمان ایثارگران، برگزاری این جلسات را وظیفه خود دانسته و افتخار می کنیم همکاران آزادگان و جانبازان در این شرکت هستیم.
وی با تشریح رشادت های هشت ساله ایثارگران در نبرد نابرابر حزب بعث علیه ایران اسلامی، اظهارداشت: ایثارگری ایثارگران در آن دوران سبب شکست تاریخی برای دشمنان انقلاب و ایران شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اهمیت برشمردن کنگره ملی شهدای این استان در روزهای یازدهم و پانزدهم مهرماه امسال، خاطرنشان کرد:‌ ما بعنوان کارگران خدمات رسان در این شرکت باید تمام تلاش خود را برای برگزاری چنین کنگره باشکوهی بکار ببندیم.
راهزادی گفت: در ۲ ساله اخیر نشست های مستمر و آئین های مختلفی برای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در پایان این آئین، از ۳۲ آزاده و جانباز شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =