تله کابین مهم ترین پروژه از دید مردم ارومیه

پروژه تله کابین ارومیه که مسئولین چندان اهتمامی برای سرعت بخشیدن به روند اجرای آن ندارند از دید جامعه آماری یکصد نفره مردم ارومیه بعنوان مهم ترین پروژه انتخاب شد.

سینا پسران افشاریان: در یک نظرسنجی از یک جمع ۱۰۰ نفره پروژه تله کابین بعنوان مهم ترین پروژه از دید مردم ارومیه برگزیده شد.

در چند سال گذشته و با پیشرفت نسبتا خوب ارومیه، پروژه های قابلی در این شهر کلنگ زنی شد که از آن جمله میتوان به تله کابین بزرگ ارومیه،مجتمع های تجاری و ... اشاره کرد.

در نظرسنجی صورت گرفته از یک جامعه آماری ۱۰۰ نفره از عموم مختلف مردم پروژه تله کابین که با بی مهری مسئولین مواجه شده است بیشترین انتخاب را داشت.

امیدواریم مسئولین شهری و استانی با توجه ویژه خود به این پروژه زمینه را برای بالارفتن پیشرفت و سرعت اجرای آن اهتمام ورزند.

این در حالیست که ابتدا پروژه تله کابین ارومیه قرار بود بزرگترین پروژه تله کابینی خاورمیانه شناخته شود که بدلیل عدم اختصاص بودجه و کمک به این پروژه قرار شد در چند فاز و بعد از مشخص شدن بازخوردهای آن اجرا شود درصورتیکه با توجه به نگاه ویژه دولت به بخش گردشگری و افزایش ورود گردشگر به کشور تله کابین ارومیه میتوانست در این راه کمک حال شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی برای ورود بیشتر گردشگر باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 587032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =