تسنیم نوشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه فاز دوم تصفیه‌خانه ارومیه به پایان نرسیده در زمان بارندگی فاضلاب آن مستقیما وارد دریاچه ارومیه می‌شود.

نادر قاضی‌پور با اشاره به تصویب سه هزار میلیارد ریال برای احیای دریاچه ارومیه از سوی هیئت وزیران اظهار داشت: ستاد احیای دریاچه ارومیه هزینه‌های بسیاری برای احیای دریاچه ارومیه در نظر می‌گیرند که مورد پذیرش نمایندگان مجلس نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقد هستند که ستاد احیای دریاچه ارومیه باید در خود این شهر مستقر بوده و از کارشناسان و نخبگان دانشگاهی داخلی و خارجی بهره ببرد.

قاضی‌پور تصریح کرد: در عین حال از ستاد احیای دریاچه ارومیه انتظار می‌رود که به بهانه نجات دریاچه کشاورزی این منطقه را متوقف نکند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید فاضلاب شرکت آب و فاضلاب وارد دریاچه ارومیه شود بیان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه فاز دوم تصفیه‌خانه ارومیه به پایان نرسیده است در زمان بارندگی فاضلاب آن مستقیما وارد دریاچه ارومیه شده و مشکلات زیست محیطی فراوانی را ایجاد می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =