۱۰۰ پاتوق معتادان متجاهر در همدان پاکسازی شد

رئیس اداره سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان همدان گفت: 100 پاتوق معتادان متجاهر در شهر همدان که مورد نگرانی تیم انتظامی این شهرستان بود، تخریب و پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ مجتبی زارعی، که در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: شهر همدان در مسیر عبور مواد مخدر قرار دارد و این موقعیت، گاهی موجب رسوب مواد مخدر در این شهر می شود و در این خصوص نگرانی های بسیاری وجود دارد لذا باید لکه های مورد پاتوق معتادان شهر همدان پاکسازی شود.

وی خاطرنشان کرد: محل تجمع معتادان متجاهر نباید در انظار عموم مردم باشد لذا در این راستا 100 مکان شهری مشکل دار که به پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده بود در شهر همدان پاکسازی شد و معتادان متجاهر به بیرون شهر منتقل شدند.

زارعی، وضعیت ظاهری عبور و مرور معتادان در سطح شهر همدان را مطلوب دانست و گفت: در بازدیدهای میدانی از اماکن عمومی و تفریحی همدان مشخص شد وضعیت این اماکن در خصوص تجمع معتادان متجاهر نسبت به سال های گذشته بهبود یافته و در این اماکن حضور معتادان متجاهر بسیار ضعیف شده است.

وی افزود: در فصول سرد سال باید گرمخانه برای معتادان متجاهر وجود داشته باشد تا با ظاهری آراسته در شهر عبور و مرور داشته باشند.

وی بر همکاری ارگان ها و نهادهای دولتی به خصوص دانشگاه بوعلی سینا و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همدان برای پاکسازی مناطق زیر پوشش این ارگان ها از وجود معتادان متجاهر تاکید کرد و گفت: در نشست بعدی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان، نحوه همکاری این سازمان ها بررسی می شود.

در این نشست مقرر شد، جابجایی سرپناه شبانه بانوان معتاد در روبروی پارک ایرانیان شهر همدان و برنامه های مرکز بهداشت شهرستان همدان در نشست بعدی این ستاد بررسی شود.

لازم به ذکر است، از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه 191 نفر از معتادان متجاهر سطح شهر همدان جمع آوری شدند.

 

100

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 590816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =