مدرسه روستای کندهر بخش حمیل به اسم شهید لطف الله احمدیان مزین شد

طی مراسمی با شکوه با حضور ۵۰۰ نفر از اهالی روستای کندهر و بخشدار ، رئیس آموزش و پرورش ،فرمانده بسیج و شهردار بخش حمیل مدرسه روستای کندهر به اسم شهید والامقام لطف الله احمدیان مزین شد.

محسن احمدیان : ابراهیم پیرویسی بخشدار حمیل در این مراسم گفت : با همت خانواده شهید لطف الله احمدیان و پیگیری مجدانه مسئولین ذی ربط و لطف خداوند امروز مدرسه روستای کندهر به اسم این شهیدگرانقدر مزین خواهد شد.

 

dsc_0169



در ادامه ایشان درخصوص اهمیت سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت : اگر از هر شهرستانی یک نفر از قلم بیفتد در سال ۶۱ میلیون تومان به ضرر آن شهرستان خواهد بود. اعتبارات که از طرف دولت به مناطق اختصاص پیدا می کند براساس سرانه جمعیتی آن منطقه است. لذا خواشمند نهایت همکاری را با ماموران سرشماری داشته باشید.


پیرویسی گفت : همه شما ناظر بر خدمت رسانی دولت هستید خدماتی که دولت تدبیر و امید در طول این مدت برای مناطق محروم انجام داده ارزنده و قابل دفاع است اما متاسفانه اطلاع رسانی خوبی در این خصوص نشده و دولت در این باب مظلوم مانده در این یک ماهی که من درخدمت مردم ولایت مدار بخش حمیل بوده به بازدید تعدادی از روستاها پرداخته ام خدماتی که این دولت به مناطق محروم کرده در بحث پل سازی روستاها ، جدول کشی ، فاضلاب کشی ، جاده کشی و اجرای طرح های هادی با قبل قیاس نیست.


در ادامه سردار حاج فتح الله میرزایی گفت : اهالی این روستا از حامیان ولایت مدار جبهه های جنگ بودند. در زمان جنگ مردم روستای کندهر با آغوش باز میزبان آوارگان جنگی دیگر مناطق که به این روستا پناه آورده اند بودند.

 

dsc_0175


سردار میرزایی در خصوص این شهید خاطره ای را بیان کردند : در روز دوم جنگ خبر درحال سقوط بودن گیلانغرب و سرپل ذهاب را آوردند در آن زمان سردار رسول ایوانی فرمانده سپاه و بنده فرمانده عملیات کمیته انقلاب اسلامی در اسلام آباد غرب بودم بعداز شنیدن این خبر ما اعلام کردیم دراین وضعیت به مردم احتیاج داریم بعداز اطلاع رسانی در سطح شهر حدود ۱۵۰ نفر در درب کمیته انقلاب جمع شدند.شهید ریزه وندی و شهید شهبازی هم که پیش تر حضور داشتند پیشنهاد دادند برای کمک به هردو شهرستان به دو گروه تفکیک شویم.این دوشهید بزرگوار به همراه سردارایوانی به طرف سرپل ذهاب و بنده به همراه تعدادی از زرمنده ها به طرف گیلانغرب حرکت کردیم.


در بین رزمنده ها متوجه شهید لطف الله احمدیان شدم نزدیکش رفتم و ازش پرسیدم شما چرا مدرسه نرفتی؟
پاسخ داد من در حال رفتن به مدرسه ام ، پرسیدم مدرسه کجا ؟
گفت : گیلانغرب گفتم آیا مدرسه ات گیلانغربه؟؟
شهید لطف الله جواب داد : خیر مدرسه عشق به امام و رهبری گیلانغرب است من شاید یتیم باشم ولی پدر من امام است من فرزند امام هستم.


قدرت الله نجفی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان دالاهو ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین حاضر در مراسم با اشاره ای به فرمایش امام راحل (ره) در خصوص جمله " گرامی داشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست " افزود : شهدا بهترین الگو برای زندگی ما هستند یاد شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و قدران خون شهدا باشیم که آسایش ، امنیت ، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری های شهیدان است.

dsc_0177

 

وی ادامه داد : از خانواده ها خواشمندم که وصیت نامه شهیدان را برای جوانان خود بازگوکنند شهدا همیشه به خالی نماندن جبهه ها ، و اینکه مقام معظم رهبری را تنها نگذارید ، پیرو ولایت فقیه باشید در وصایای خود تاکید کرده اند.

 

dsc_0186

dsc_0187

dsc_0173

dsc_0183

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =