بازدید نماینده ولی فقیه در استان البرز از موزه دفاع مقدس همدان

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بازدید از موزه فرهنگی دفاع مقدس همدان گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان فضایی است که می‎تواند برای سایر استان‎ها که به دنبال ساخت چنین مجموعه‎ای هستند، الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس با اعلام مطلب فوق و با اشاره به نقش استان همدان در طول دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این مجموعه توانسته قسمت‎های زیادی از ایثارگری‎ها و رشادت‎های مردم این خطه در دفاع مقدس را به تصویر بکشد.


وی با اشاره به ویژگی‎های باغ موزه دفاع مقدس همدان، اظهار داشت: در این موزه فضاهایی ایجاد شده که به طور مستقیم بر ذهن مخاطب اثرگذار است.

حسینی همدانی تصریح کرد: مخاطبان با بازدید از بخش‎های مختلف این مجموعه اتفاقاتی را که در دوران دفاع مقدس برای ایران اسلامی رخ داده است، به خوبی احساس و درک می‎کند.

وی افزود: یکی از نکات قابل توجه در این مرکز فرهنگی استفاده از المان های مختلف در راستای بیان چگونگی هجمه دشمن بعثی به خاک ایران است که مخاطب با دیدن آن‎ها به مظلومیت کشورمان در دفاع مقدس پی خواهد برد.

امام جمعه کرج با تاکید بر نفش هنر در ایجاد چنین مراکزی یادآور شد: از هنر بومی منطقه همدان به خوبی در این مجموعه استفاده شده تا پیام جنگ به خوبی به بازدیدکنندگان منتقل شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =