طرحی برای کاهش مشکلات نان آوران کوچک/ کودکان دست‌فروش مترو زیر چتر حمایتی خیرین قرار می‌گیرند

طرحی با هدف شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران شروع شده که قصد دارد از مشکلات کودکان کار کم کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محمد بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با مشارکت فرهنگسرای مترو طرح راهبردی مهربانی را با هدف شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل و در راستای بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی محرومان شهر تهران که دچار مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند، اجرا می‌کند.

او با تشریح مراحل مختلف طرح گفت: در مرحله اول کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل که در مترو در حال دستفروشی هستند شناسایی شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود این کودکان تحت آموزش‌های تحصیلی و توانمند سازی قرار خواهند گرفت.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه در این طرح افراد علاقه مند به کمک کردن به این کودکان شناسایی می‌شوند گفت: از خیر اندیشان و حامیان کودکان کار جهت شرکت در این طرح جهادی دعوت می‌کنیم تا با اعلام آمادگی خود ما را در اجرای هرچه بهتر این طرح یاری کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 آبان ماه از ساعت 9 الی 17 با مراجعه به یکی از پایگاه‌های ثبت نام در ایستگاه‌های تجریش، شهید بهشتی، شهدای هفتم تیر، تئاتر شهر و میدان آزادی نسبت به معرفی کودکان بازمانده از تحصیل و یا اعلام آمادگی برای کمک‌های داوطلبانه اقدام کنند.

 


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =