۱ نفر
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

ایسنا نوشت: در حالی که قرار است ظهر امروز (دوشنبه) چهل و ششمین جلسه انتخاب رئیس جمهور لبنان برگزار شود، تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف مقر پارلمان در نظر گرفته شده است.

به گزارش روزنامه لبنانی الدیار در حالی که پارلمان لبنان قرار است امروز صحنه رقابت بین دو نامزد یعنی میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح و سلیمان فرنجیه، رئیس جریان المرده برای تصدی پست ریاست جمهوری این کشور باشد نیروهای امنیتی تدابیری را در اطراف مقر پارلمان اتخاذ کردند.

همچنین پیش بینی می‌شود مراسم و جشن‌هایی به مناسبت تعیین رئیس جمهور برگزار شود از این رو تعداد نیروها در تمامی مناطق لبنان افزایش یافته است.

منابع امنیتی اوضاع کشور را بسیار خوب و رضایت بخش توصیف کرده و گفته‌اند: هیچ نگرانی امنیتی وجود ندارد.

منابع امنیتی از شهروندان خواستند به شایعاتی که اخیرا درباره عملیات امنیتی احتمالی همزمان با تعیین رئیس جمهور منتشر شده، توجه نکنند. 

منابع افزودند: نیروهای امنیتی در سراسر لبنان مستقر هستند و برای هرگونه اتفاق غیرمنتظره‌ای آماده‌اند و هیچ جای نگرانی و ترس نیست.

این در حالی است که مقدمات مراسم و جشن‌ها در اقصی نقاط جنوب لبنان آغاز شده و حامیان جریان آزاد ملی عکس‌های میشل عون را در سراسر مناطق چسبانده و پلاکاردهایی بر در و دیوار زده‌اند که در آن عون را رئیس جمهور خطاب کرده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =