مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: تامین زیر ساخت های مخابراتی ضرورت اتصال به بازر های بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین البرز، شاهمرادی با بیان این مطلب گفت : دیدگاه های مطرح شده در همایش بررسی پهنای مورد نیاز واحد های صنعتی شهرک اشتهارد از دیدگاه مخابراتی قابل تامل و پیگیری است.
وی افزود : ضرورت های عنوان شده باید در راستای ایجاد بستر لازم برای عملیاتی شدن مورد توجه قرار گرفته و توافق های لازم با مجموعه های صنعتی در این خصوص صورت گیرد. چرا که این اقدام می تواند حرکت بسیار مثبت و ارزشمندی باشد و توصیه میکنیم تا صنعتگران محترم مشارکت لازم را در این خصوص با اداره کل مخابرات استان داشته باشند.
شاهمرادی با تاکید بر اینکه فیبر نوری زیر ساخت ارتباط در دنیای جدی است اظهار کرد : برای همگام شدن با دنیای جدید و استفاده از تکنولوژی های جدید صنعتی نیازمند بهره گیری از آن هستیم لذا چاره ای جز پیوستن به این بخش نداریم. عزم ما در عملیاتی کردن این موضوع جدی است و با بررسی میزان پهنای باند در خواستی ، کار آغاز خواهد شد .
وی با بیان اینکه همکاری فرمانداری در این موضوع ضروری است تا علاوه بر این مسئله ، بقیه مشکلات را نیز بتوان حل کرد ادامه داد : شهرک اشتهارد جز برترین شهرک های صنعتی کشور است اما امکانات زیر ساختی آن چون مخابرات در شان صنعتگران اینجا نبوده و نیاز است تا زیر ساخت های قوی تری داشته باشد .
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز یکی از برنامه های مهم برای این شهرک را استقرار گمرک عنوان کرد و گفت" کالاهای تولیدی شهرک باید بتواند با شرایط ایده ال تری به بازار های بین المللی عرضه شود .
وی در پایان اذعان کرد : استقرار باند هلی کوپتر و حل مشکلات موجود با منابع طبیعی استان در دستور کار است و در صدد هستیم تا موانع بخش صنعت در چارچوب توسعه استان در کانال های اداری رفع شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =