معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح نظارت ویژه بر فعالیت هتل ها، مهمانپذیرها، واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه هاى سنتى خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، امیر حجازی تشريح كرد: طرح نظارت ويژه بر فعاليت هتل ها، مهمانپذيرها، مسافرخانه ها، واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه هاى سنتى از آبان ماه امسال با هدف ارتقای کیفیت موسسات گردشگری در استان اجرا مي شود.

وی گفت: در این طرح، گروه های بازرسی محسوس و نامحسوس، کار پایش و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران، نظافت و شرایط بهداشتی محیط، وضعیت کارکنان و همچنین کیفیت و نحوه عرضه غذا در واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه هاى سنتى را مورد بررسی قرار می دهند.

حجازی افزود: این طرح پیرو جلسات برگزار شده با مدیران موسسات گردشگری در راستای آماده سازی این موسسات و ارتقا سطح خدمات مطابق استانداردهای بین المللی صورت می گیرد ، پس از انجام بازدیدهای میدانی، نتایج بازرسی ثبت و بر اساس رتبه ‌بندی کارشناسان این اداره کل موسسات گردشگری درجه بندی می شوند.

وی ابراز کرد: تیم های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی بازدیدهای دقیق در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با متخلفان نیز برخورد خواهند نمود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =