سه باب موکب جهت خدمات رسانی به زوار گرانقدر اربعبن حسینی (ع) در شهر حمیل

بخشدار شهر حمیل خدمات و امکانات این شهر را برای خدمت رسانی به زوار گرانقدر اربعین حسینی (ع) تشریح کرد.

پیرویسی در خصوص خدمت رسانی به زوار اربعین اعلام داشت در ورودی شهر حمیل توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیل از بعد از اذان صبح تا اواخر شب به زوار خدمات رسانی می نمایند و بیش ۴ هزار نفر با صبحانه ، شام گرم و انواع میوه در طول روز پذیرایی می شوند .

و همچنین جهت خدمات رسانی به زوار گرانقدر اربعبن حسینی (ع) در شهر حمیل تعداد سه باب موکب برقرار می باشد که عبارتند از :

1- موکب توسط خیرین و اهالی شهر حمیل در انتهای بلوار اصلی شهربرقرار گردیده که آنها نیز خدمات دهی مشابه موکب شهرداری را دارند .


2- موکب دیگر با هماهنگی سپاه و بسیج و توسط بسیج کارمندی شرکت نفت استان در محل درب حوزه مقاومت بسیج امام علی ( ع) حمیل برقرار گردیده که از صبح تا پایان شب با صبحانه . نهار. شام و میوه از زوار محترم پذیرایی خواهند نمود .


3- موکبی نیز توسط کمیته امداد بخش حمیل در محل درب آن اداره برقرار و از ۲۵ آبان به زوار محترم خدمات رسانی خواهند نمود .


وی افزورد : از کلیه خیرین و اهالی شهرستان تقاضا می گردد نذورات و کمک های خود را در اختیار این موکب ها قرار دهند تا هر چه بهتر بتوانیم مهمان نوازی این مردم غیور را به نمایش بگذاریم.

پیرویسی ادامه داد : در پایان جا دارد از مردم شهید پرور و مهمان نواز شهر حمیل که در این مدت به زوار محترم خدمت نموده و خانه های خود را محل آسایش مهمانان قرار داده اند سپاسگزاری نمایم .

ابراهیم پیرویسی بیان کرد : از تاریخ ۱۵ آبان ماه تا کنون حدود ۳ هزار نفر از زوار اربعین حسینی در منازل مسکونی اهالی محترم شهر حمیل ، نمازخانه های مدارس و اداره آموزش و پرورش حمیل ، نمازخانه کمیته امداد حمیل ، پایگاه هلال احمر و منازل در اختیار شهرداری حمیل اسکان یافته و از آنها نیز پذیرایی گردیده است .

شایان به ذکر است در تاریخ ۲۲ آبان ماه با حضور جناب سرهنگ مرزبانی جانشین محترم انتظامی استان کرمانشاه ، جناب سرهنگ شیری رئیس پلیس راه استان ، جناب سرهنگ مرادی رئیس راهنمایی و رانندگی استان ، جناب سرهنگ سرتیپ نیا فرمانده محترم انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب و فرماندهان انتظامی و پلیس راهور بخش حمیل و شهردار محترم حمیل ، جلسه ای در محل انتظامی حمیل برگزار و مسائل امنیتی و ترافیکی مسیر زوار اربعین حسینی بخصوص در شهر حمیل مورد بررسی قرار گرفت .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =