۰ نفر
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
نذرکتاب فردا روبروی سینما ساحل اهواز

برنامه نذر کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی فردا دوشنبه روبروی سینما ساحل اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان مردم نهاد "فانوس" در راستای اهداف خود و ترویج فرهنگ کتاب خوانی و نذرهای ماندگار و همچنین به دنبال استقبال مردم فهیم و فرهنگ دوست استان خوزستان، دومین سری برنامه "نذر کتاب" امسال را در اهواز با شروع هفته کتاب و کتاب خوانی ( از 24 آبان ماه ) برگزار می کند.

فهیمه صیادی عضو هیئت مدیره موسسه فانوس در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: علاقمندان می‌توانند در این اقدام فرهنگی و حرکت به سوی "جامعه ای کتاب خوان" با "فانوس" همراه شوند.

صیادی افزود:علاقمندان می توانند مبالغ خود جهت مشارکت در این نذر ماندگار را به شماره حساب ۰۱۱۰۸۶۸۱۶۰۰۰۳ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۱۲۵۵۰ به نام "خرد پویا، فانوس فردا" متعلق به این سازمان مردم نهاد واریز کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۶۳۱۷۷۴۵۵ تماس حاصل بگیرند.

وی گفت: به اطلاع علاقمندان می رسانیم برنامه نذر کتاب "سازمان مردم نهاد فانوس" در هفته کتاب و کتاب خوانی، فردا دوشنبه، بیست و چهارم آبان ماه، ساعت پنج بعد از ظهر در میدان شهدا، روبروی سینما ساحل برگزار می شود.  شما نیز می توانید از فانوس کتاب نذری بگیرید و یا در نذر سهیم باشید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =