ظرفیت پذیرایی از زائران پیاده دو برابر شده است

مسئول موکب شباب علی اکبر در شلمچه عراق از دو برابر شدن ظرفیت پذیرایی از زائران پیاده کربلا خبرداد.

علی غیور - خبرآنلاین آذربایجان غربی: علی اکبر اصل دانشور  گفت: سال به سال به خیل عاشقان ایرانی زیارت ابا عبدالله الحسین‌«ع» در روز اربعین و شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم چندین میلیونی این مسیر بخصوص مسیر نجف اشرف تا کربلا افزوده می‌شود. به همین دلیل، این روزها، همه جا حال و هوای رفتن به کربلای معلا و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین دیده می‌شود.

وی افزود: به همراه ۱۱۰ نفر خیر و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت بخصوص حضرت سید الشهداطی دو سال سه وعده غذا و اسکان به زائرین حضرت سید الشهدا ارایه می‌شود علاوه بر این ظرفیت پذیرایی ما از زائران پیاده نسبت به سال گذشته دو برابر شده است .

علی اکبر اصل دانشور گفت : از اول ماه صفر خدمات دهی به زائرین شروع شده و تا ۵روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت که در مجموع روزانه حداقل ۷۵۰ نفر و در کل ۲۰هزار نفر از سوی ستاد در موکب‌ها خدمات دریافت کرده و پذیرایی می‌شوند.همچنین بدلیل وجود موکب شباب علی اکبر در خاک عراق این دو کشور با یکدیگر همکاریهای لازم را جهت خدمات دهی به زائرین را انجام می دهند.

مسئول موکب شباب علی اکبر که شامل افرادی از استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در آن حضور دارند، در پایان سخنان خود بیان داشت : امید است برای سال های آتی نواقص مورد نظر برطرف شده و خدمات مناسب تر و بهتری برای زائرین ارائه گردد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =