شهرداری تهران برای حل مشکل پارکینگ خودروهایی که در معابر عمومی توقف می‌کنند از شهروندان خواسته تا در ساخت پارکینگ‌های طبقاتی مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در همین راستا شهرداری شرق تهران خواستار مشارکت برای ساخت پارکینگ طبقاتی در شرق تهران شد.
بهمن نوری، شهردار منطقه 8 تهران از مردم خواست در این طرح به صورت مشارکتی حضور پیدا کنند. او گفت: احداث پارکینگ طبقاتی عمومی، فقط باید به صورت مشارکتی باشد، یعنی شخص به عنوان مشارکت کننده حضور پیدا کند و با توجه به امتیازات ویژه ای که این طرح دارد، حاضر به سرمایه گذاری در ساخت پارکینگ عمومی شود.
او با تاکید براینکه منطقه 8 فضایی برای ساخت پارکینگ ندارد، گفت: در حال حاضر از تمامی فضاهای موجود برای ساخت پارکینگ عمومی استفاده شده است که به عنوان مثال می توان به ساخت پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 60 واحد در تقاطع غیر هم سطح امام علی(ع) و جانبازان اشاره کرد.
نوری با بیان اینکه منطقه 8 از لحاظ قدمت جزء قدیمی ترین مناطق تهران است و بافت شکل گرفته دارد، عنوان کرد: خیابان ها عرض مشخصی دارند و خانه ها بیشتر ریز دانه هستند؛ به همین دلیل فضای زیادی برای ساخت پارکینگ عمومی وجود ندارد.
او تنها راه نجات ترافیک تهران را حمل و نقل عمومی عنوان کرد و گفت: به هر اندازه سرویس حمل و نقل عمومی را جذاب تر کنیم، شهروندان بیشتر جذب می شوند و بر همین اساس منطقه 8 در سال جاری بخش زیادی از توان خود را صرف امکانات رفاهی برای حمل و نقل عمومی کرده است.

 


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
    1 0
    اشکال نداره. یه ذره دیگه تهران را گسترش بدید می رسیم به یزد و مشکل جای پارک حل می شود.