آغاز احداث  شهرک صنعتی اشتهارد۲ در البرز

عملیات احداث شهرک صنعتی اشتهارد 2 با وسعت یکهزار هکتار با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان البرز آغاز شده بود وارد فاز جدید شد. این شهرک یکهزار هکتار وسعت دارد و در فاز اول 240 هکتار آن با 60 لیتر آب در ثانیه به استقرار یک هزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرآنلاین: وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین کلنگ زنی شهرک اشتهارد 2، اشاره کرده بود : اشتهارد جز مناطق کم آب محسوب می شود و باید صنایع فلزی، قطعه سازی و پتروشیمی که به آب کمتری نیاز دارد در این شهرک ایجاد شود و سرمایه گذاران و صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی در این شهرک باید برای زیرساختها از جمله آب مطالعات تکمیلی را انجام دهند.

از سوی دیگر پنج واحد تولیدی دیگر نیز با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شهرک های صنعتی کشور، در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز افتتاح و کلنگ زنی شد که به شرح زیر است :

• کلنگ اجرایی طرح توسعه شهرک صنعتی کوثر اشتهارد در زمینی به وسعت 165 هکتار و سرمایه گذاری 115 میلیارد تومان و اشتغالزایی چهار هزار و 853 نفر به زمین زده شد.

• بهره برداری از واحد تولیدی لوله های فولادی در زمینی به مساحت شش هزار مترمربع که برای 30 نفر اشتغال ایجاد کرده با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان

• عملیات اجرایی دو واحد تولیدی دیگر شامل کفپوش های چهار لایه در زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع، اشتغالزایی 30 نفر با 75 میلیارد تومان سرمایه گذاری و نیز شرکت رنگ سازی در 10 هزار مترمربع زمین، 30 فرصت شغلی با 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد

• اورژانس شهرک صنعتی اشتهارد با زیربنای 106 مترمربع با 75 میلیون تومان هزینه

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =