مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: مشارکت شهروندان، توسعه و بهره وری را در مدیریت شهری تضمین می کند وبه فعالیت های شهری مشروعیت، مقبولیت و رضایتمندی می بخشد و افزایش کارآیی را به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، شهرام وارسته گفت: مشارکت شهروندان، توسعه و بهره وری را در مدیریت شهری تضمین می کند و با تحقق آن بی تفاوتی و بی مسئولیتی جای خود را به وابستگی و مسئولیت پذیری می دهد.
مدیر منطقه 2 کرج به زیر ساخت های مورد نیاز جلب مشارکت شهروندان اشاره کرد و گفت: امکان قانونی، اشتیاق شهروندان و استقبال مدیران و مسئولان از جمله این زیر ساخت ها به شمار می آید.
وارسته اظهار داشت: مشارکت شهروندان موجب بسط توانایی های آنان، حل و فصل مشکلات و مسائل از طریق مشارکت، تقویت اعتماد بین مدیران و مدیریت شهری، تقویت هویت شهری و احساس تعلق به شهر می شود.
وی خاطرنشان کرد : باید تلاش کرد تا با مشارکت بیشتر شهروندان و با بهره گیری از تجارب مطلوب در جذب سرمایه گذاری و ایجاد بسته های تشویقی جهت انگیزه برای سرمایه گذاران، از مشارکت آن ها در امرخدمت رسانی وآبادانی شهر استفاده بهینه کرد.
مدیر منطقه 2 کرج به اقدامات انجام شده در هشت ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: آسفالت، خط کشی و جدول گذاری محدوده های مختلف منطقه از جمله چهارراه مصباح، جاده محمد شهر و بلوار نمازی خواه و پروژه جدول گذاری وآسفالت شهرک ایثار و گلستان 11 وهمچنین نصب چراغ راهنمایی و رانندگی نیز در میدان توحید که پس از انجام اصلاحات هندسی، راه اندازی خواهد شد. از جمله اقدامات انجام شده در این منطقه می باشد.
وارسته در ادامه به احداث سرویس بهداشتی در پایانه اتوبوسرانی شهید سلطانی اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت وجود سرویس بهداشتی در سطح شهر، در نظر داریم در صورت مشخص شدن مالکیت زمین نسبت به احداث آن در میدان شهید سلطانی نیز اقدام کنیم.
وارسته به نورپردازی بلوار امازاده حسن (ع) با اعتباری به مبلغ 200 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: در نظر داریم طرح ساماندهی پیاده رو را در بلوار شهید چمران اجرایی کنیم که این امر در حال حاضر در بلوار فردوسی در حال انجام است.
وی با اشاره به اجرای پروژه روشنایی بلوار کامیونداران ، اضافه کرد: مجموع بودجه شهرداری منطقه 2 کرج در سال جاری 67 میلیارد تومان است که 25 میلیارد تومان از آن بودجه عمرانی بوده و 15 میلیارد تومان از طریق تهاتر تامین خواهد شد.
این مسئول در ادامه به احداث زیر گذر شیخ آباد اشاره کرد و گفت: به دلیل تملکاتی که در شهرداری باید در این محدوده انجام دهد، این موضوع در بودجه سال جاری لحاظ نشده است.
مدیرمنطقه 2 کرج تاکید کرد : شهرداری درآمد پایداری جز عوارض صنفی و نوسازی ندارد که مجموع آن سالانه به 10 میلیارد تومان می رسد، باید به سمتی پیش رویم که با کاهش عوارض صدور پروانه، مردم را به سمت ساخت و ساز و فعالیت های صنفی و تجاری سوق داده و عوارض را در افراد ساکن در این محل ها دریافت کنیم.
وارسته در پایان بیان کرد: ازشهروندان تقاضا داریم با مشارکت وپرداخت به موقع عوارض مار ادرخدمات رسانی بیشتر یاری رسانید.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =