فیروزبخت خبرداد : نرم افزار فرابر به سازمان پایانه‌های کرج می‌آید

مدیرعامل سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج از تجهیز این سازمان به نرم افزار مدیریت آمار و اطلاعات موسوم به فرابر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مهرداد فیروزبخت این خبر را در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی سازمان اعلام کرد و گفت: نرم افزار فرابر در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول در این نشست که با حضور معاونین و مدیران سازمان برگزار شد به اهمیت تهیه نظامنامه آمار و اطلاعات سازمان اشاره کرد و افزود: با توجه به نیاز هر حوزه به آمار و اطلاعات دقیق در راستای سیاست گذاری مناسب با انعقاد قرارداد با سازمان فاوا شهرداری کرج، نرم افزار مدیریت آمار و اطلاعات موسوم به فرابر در سازمان نصب و به بهره برداری خواهد رسید.
وی هدف از تهیه این نرم افزار را بهینه سازی مدیریت آمار و اطلاعات عملکردی سازمان بیان کرد و ادامه داد: با امکانات موجود در این نرم افزار و نیازسنجی درون سازمانی توسط واحد های مختلف، میتوان در آینده نزدیک به کسب آنی آمار و اطلاعات مورد نیاز اقدام کرد و از همه واحدها خواست تا همکاری کامل با کارشناسان این نرم افزار را داشته باشند.
مدیرعامل سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج در ادامه سخنان خود تسریع در عملیاتی نمودن این مهم را خواستار شد و افزود: تحقق این امر سازمان را در ارائه عملکرد بهتر یاری می کند.
در ادامه جلسه بهروز آزادیان نسب، معاون اداری مالی سازمان به بودجه سال آینده و متمم بودجه سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به ایجاد محل های درآمدی جدید در سازمان و افزایش گستره فعالیت ها، بودجه سازمان در سال آتی با افزایش درآمد و بالطبع هزینه های مرتبط ارائه خواهد شد و نیاز سنجی خدمات بهینه به شهروندان در بودجه جدید در دستور کار قرار گرفته است.
سید جواد موسوی معاون برنامه ریزی و توسعه نیز به راه اندازی و تامین زیر ساختهای سخت افزاری و نرم افزاری سازمان در راستای افزایش میزان خدمات و درآمد سازمان سخن گفت و عنوان کرد: با جلسات مکرر با اتحادیه پایانه های مسافر و بار کشور، راه اندازی خط E1 خدمات پایانه ای در دستور کار قرار گرفته است.
وی همچنین به نصب دوربین های امنیتی پایانه شهید کلانتری اشاره کرد و از عقد قرارداد با پیمانکار مربوطه خبرداد.
در ادامه علی جابری معاون فنی و بهره برداری با ارائه گزارش در خصوص پروژه های عمرانی سازمان از آغاز عملیات اجرائی پایانه 45 متری گلشهر اشاره کرد و افزود: با پیگیری های بعمل آمده مجوز تغییر مسیر ترافیک پایانه 45 متری گلشهر اخذ شده و در هفته آینده عملیات زیرسازی آسفالت این پایانه به روش RCCP اجرایی خواهد شد.
وی همچنین به پیگیری در خصوص مجوز انسداد مسیر زیرگذر البرزاشاره کرد و ادامه داد: عرشه پل ارتباطی پایانه شهید کلانتری و محوطه فنی آماده نصب می باشد که پس از صدور مجوز نصب خواهد شد.
در پایان فیروزبخت از بهره برداری از پارکینگ مکانیزه فردیس خبرداد و افزود: با پیگیری های بعمل آمده مشکلات و معایب و نیازهای پارکینگ مکانیزه مرتفع شده و درآینده نزدیک پس از طی مراحل آزمایش فنی نهایی به بهره برداری خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =