استان البرز هجدهم آذرماه میزبان بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز است،تکاپوی استان برای میزبانی از مهیمانان خدا و آغاز شمارش معکوس این گردهمایی ملی، مسئولان استان را برآن داشت تا آخرین هماهنگی های لازم را نیز بعمل آورند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمیدطهائی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های اجلاس سراسری نماز ضمن تسلیت سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و ایام صفر،با اشاره به تقارن این میزبانی با ویژه برنامه های هفته پژوهش گفت: برنامه ریزی ها بنحوی باشد که پژوهش و نماز همانند دانه های تسبیح گرد هم گره خورده و عجین شود.
وی با تأکید بر اینکه فضای استان باید حال و هوای فرهنگ نماز به خود گیرد و محور این اجلاس نیز"نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی" است،افزود: در گذر تهاجمات فرهنگی نماز مامن و مصون ساز جامعه خواهد بود و رویکرد برگزاری این اجلاس ملی نیز ترویج و گسترش همین مهم است.
استاندار البرز با اشاره به اینکه میزبانی اجلاس سراسری نماز باید همانند سایر میزبانی های ملی استان در خور و شایسته باشد و با بیان اینکه نماز رکن مسلمان بودن است،افزود: فضای معنوی حاکم بر این میزبانی سرآغاز رویش ها و خیزش های معنوی پرباری خواهد بود که به رشد و اعتلای فرهنگ دینی در تلاطم شلوغی های زندگی روزمره کمک شایانی می نماید.
استاندار البرز در ادامه با تأکید بر همکاری فرمانداران و شهرداران و سایر دستگاه های متولی امر،از بهره گیری ظرفیت 2500 تن از فرهنگیان خبر داد و گفت: در این اجلاس آغاز جشن تکلیف دانش آموزان کشور را نیز شاهد خواهیم بود.
وی افزود: در این مراسم از ظرفیت هنرمندان نیز برای انتقال هر چه مناسب تر فرهنگ معنویت و نماز استفاده می شود.
طهائی ادامه داد:با تدابیری که برای این میزبانی اندیشیده شده امید می رود بار دیگر برگ زرین دیگری بر سند پرافتخار استان البرز ورق بخورد.
در این جلسه علاوه بر معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری، سرپرست فرمانداری شهرستان کرج و جمعی از مدیران کل استان نیز حضور داشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =