پژوهشگاه صنعت نفت در تلاش است تا با برگزاری همایش بین المللی نفت ،گاز و پتروشیمی با تاکید بر کاربرد فناوری های نوین ، چند فناوری جدید خود را به بازارهای بین المللی عرضه کند.

چهاردهمین همایش بین المللی نفت، گازوپتروشیمی با تاکید بر کاربرد فناوری های نوین 29 اردیبشت ماه امسال در هتل المپیک و با حضور 13 کشور خارجی آغاز به کار خواهد کرد.

به گفته مهاجرانی مشاور ارشد رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، در این همایش 230 مقاله در بخش بالادستی نفت ، 183 مقاله در بخش پایین دستی ، 43 مقاله در بخش انرژی و محیط زیست و 76 مقاله در بخش مدیریت ارائه خواهد شد.

براساس اظهارات وی ، نمایندگانی از کشورهای روسیه، کانادا،هلند،آلمان ، اتریش ، فرانسه ،کویت،لهستان،آمریکا،امارات متحده عربی ، بلژیک و انگلستان در همایش بین المللی نفت ، گازو پتروشیمی با تاکید بر کاربرد فناوری های نوین حضور خواهند داشت.

به گفته دبیر این همایش ،  عرضه چند فناوری جدید به بازارهای بین المللی ،استفاده جمعی پژوهشگران صنعت نفت ایران از کلاس ها و کارگاه های اساتید خارجی ،آشنایی کارشناسان ،محققین و پژوهشگران صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی با فناوری های روز دنیا از عمده ترین اهداف برگزاری این همایش است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 60562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =