میزان نوشت:ذخایر سوخت (نفت سفید، نفت گاز، گاز مایع ) منطقه گیلان در شرایط مناسبی قرار دارد و مشکلی بابت تامین سوخت زمستانی وجود ندارد.

علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ٤٤ میلیون لیتر نفت سفید میان خانوارها در مناطق سخت گذر و فاقد گاز توزیع شده است و شرکت مشکلی در تامین سوخت استان ندارد.


وی افزود: از ابتدای آذرماه تاکنون تقریبا روزانه ٨٠٠ هزار تا یک میلیون لیتر نفت سفید در منطقه توزیع شده است.

به گفته عباسی، ماه گذشته بیش از ١٢ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق مورد نیاز براساس سهمیه خانوار توزیع شده است.

وی درباره قطع گاز سی ان جی در شرق استان گفت: توزیع گاز فشرده طبیعی سی ان جی در شرق استان (از گیلان تا بابلسر، چابکسر و رودسر) از عصر روز چهارشنبه به دلیل تامین گاز مازندران و استفاده از خط ٣٠ اینچ برای گازرسانی به مناطق برف گیر قطع شده است که پیش بینی می شود از امروز بعدازظهر مشکل رفع و جایگاه های سی ان جی فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیر پخش منطقه اعلام کرد: هم اکنون نیروگاه ها از سوخت دوم استفاده می کنند و شرکت پخش روزانه ١٠ میلیون لیتر نفت گاز میان سه نیروگاه منطقه توزیع می کند.

عباسی ادامه داد: توزیع گاز مایع طبق روال عادی انجام شده و روزانه نزدیک به ٧٠٠ تا ٨٠٠ تن گاز مایع در منطقه توزیع شده است.

وی در پایان اعلام کرد: بنزین در جایگاه های سوخت شرق استان به اندازه کافی ذخیره سازی شده و منطقه از نظر ذخایر همه سوخت های مورد نیاز در وضع مطلوبی قرار دارد. 

 

 

22435

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =