«خبرجنوب» نوشت: معاون زیارتی و گردشگری استانداری فارس از تدوین تقویم گردشگری برای شیراز و استان فارس خبر داد و گفت: در صورت تدوین این تقویم می توانیم در تمام ایام سال به عناوین مختلف شیراز و استان فارس را معرفی کنیم.

شاپور رستمی در بازدید از غرفه روزنامه «خبرجنوب» در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس، برندسازی و تدوین تقویم گردشگری این استان را یکی از موضوعات مهم و مورد توجه سازمان متبوع خود اعلام کرد و گفت: خوشبختانه شیراز این ظرفیت را دارد که به عنوان یک برند در سطح منطقه و جهان معرفی شود.
وی در همین ارتباط به تلاشهای صورت گرفته در راستای ثبت شیراز به عنوان شهر خلاق ادبی جهان اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات برای ثبت شیراز به عنوان شهر خلاق ادبی انجام شده و در حال حاضر منتظر پاسخ یونسکو هستیم.
این مسئول با تاکید بر این که تمام موارد مورد نظر و تائید یونسکو انجام شده است تصریح کرد: تمام گزارش های لازم تهیه و همه ظرفیت ها اعلام به یونسکو اعلام شده و اکنون منتظریم تا آنها به درخواست ما پاسخ دهند، در عین حال پیگیریهای لازم از سوی ما نیز در حال انجام است تا هر چه زودتر پاسخ خود را اعلام کنند. معاون زیارتی و گردشگری استانداری فارس با بیان این که از نظر استان کار تمام شده است، گفت: خوشبختانه هماهنگی لازم میان دستگاه های اجرایی برای انجام این کار وجود دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =