مهتاب کرامتی بازیگر سینما از اکران مستند زندگی سه خواهر رزمی‌کار به تهیه‌کنندگی خود در نخستین روز جشنواره سینما حقیقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهتاب کرامتی با انتشار عکسی از فیلم مستند «صفر تا سکو» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «از شما دوست عزیز دعوت می‌شود تا در اولین نمایش عمومی مستند «صفر تا سکو» منتخب مسابقه ملی جشنواره سینما حقیقت در کنار عوامل فیلم باشید. یکشنبه 14 آذر ساعت 21 و 22:30 . پردیس سینمایی چهارسو. سالن یک.»

مستند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی برای نخستین بار در دهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به نمایش درمی‌آید.

«صفر تا سکو» ماجرای زندگی و مبارزه سه خواهری است که روزی در نقطه صفر بودند و هیچکس گمان نمی‌کرد روزی بر روی سکوی قهرمانی بروند.

شهربانو منصوریان٬ سهیلا منصوریان و الهه منصوریان از روستای سمیرم٬ یکی از نقاط محروم ایران، ورزش رزمی را برای اثبات قدرت و توانمندی‌های خود و به عنوان راهی برای پایان بخشیدن به زندگی دشوارشان انتخاب کردند.

شهربانو منصوریان قهرمان پنج دوره مسابقات جهانی، الهه منصوریان فاتح سه دوره رقابت‌های جهانی و سهیلا منصوریان هم دارای مدال طلای بازی‌های آسیایی است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد کرد.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =