مدیرکل جدید امور اداری و مالی استانداری البرز منصوب شد

آیین معارفه سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه مدیریت منابع و برخی از مدیران و کارکنان ستادی استانداری در محل سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری ظهر امروز با حضورعباد الله کامکار معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و تعدادی از مدیران و کارکنان ستادی استانداری البرز در محل سالن شهدای البرز برگزار شد.

کامکار در این آیین با اشاره به وظایف و مسئولیتهای سخت امور اداری و مالی گفت: برای بهبود وظایف اداره کل اداری و مالی باید کارکنان این بخش با همکاری و هماهنگی بتوانند وظابف خود را به خوبی انجام دهند.
وی افزود: عملکرد اداره کل اداری و مالی نقش موثر و مستقیمی در تقویت و ارتقاء روحیه پرسنل داشته و می تواند با عملکرد صحیح زمینه لازم جهت تحقق اهداف و ماموریت های سازمان را فراهم نماید.
معاون استاندار ادامه داد: تلاش جهاد گونه در صرفه جویی هزینه ها، انضباط در امور اداری و مالی، افزایش کارائی کارکنان، جذب نیروهای متعهد و کارآمد و ارتقاء بهره وری از دیگر وظایف حساس این اداره کل است که باید در تمامی امور مد نظر قرار گیرد.
وی گفت: در انتصاب ها سعی بر بومی بودن افراد است ضمن آنکه میزان تجربه و سوابق افراد هم نیز بسیار حائز اهمیت است. از این رو انتخاب آقای نعمتی به عنوان مدیرکل امور اداری و مالی به لحاظ تجربه کاری در حوزه های مختلف و شناختی که از مجموعه استان دارند، منصوب شدند که امیدواریم با حضور وی در این سمت شاهد تحولات مثبت و اثرگذاری باشیم.
در این مراسم، معاون استاندار البرز با اهدای لوح و هدایایی از زحمات و تلاش های "محمد بدری " مدیرکل پیشین امور اداری و مالی استانداری البرز قدردانی کرد.
همچنین در این مراسم طی حکمی از سوی سید حمید طهائی استاندار البرز ، آقای "قباد نعمتی " بعنوان سرپرست اداره کل جدید امور اداری و مالی استانداری البرز معرفی شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =