معاون استاندار:  بانک اطلاعات صادرات و صادرکنندگان در استان البرز تدوین شود

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز بر ضرورت تدوین بانک اطلاعات صادرات و صادرکنندگان در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عباد الله کامکار با بیان این مطلب در کارگروه صادرات غیر نفتی استان البرزبر ضرورت تدوین بانک اطلاعات صادرکنندگان در استان البرز تأکید کرد و اظهار داشت: با تدوین و ایجاد این بانک مصرف‌کنندگان اطلاعات درست و جامعی از محصولات و تولیدات داخلی هر استان و کشوری دارند.

وی بر ضرورت حمایت از صادرکنندگان در استان تأکید کرد و گفت: برای رونق اقتصادی در استان باید مسئولان از صادرکنندگان استان البرز حمایت کنند.

کامکار با بیان اینکه باید از بخش خصوصی و به‌ویژه صادرکنندگان حمایت شود افزود: رونق و شکوفایی اقتصادی نیازمند حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

معاون استاندار با اشاره به اقدامات و حمایت‌های انجام‌گرفته از صادرکنندگان گفت: در استان البرز حمایت‌های خوبی از این بخش صورت گرفته که باید مسئولان استانی بیش‌ازپیش از صادرکنندگان حمایت کنند.
کامکار تصریح کرد: پیگیری ایجاد زیر ساخت حوزه تجارت خارجی استان با شتاب و همت بیشتری در استان پیگیری شود.

وی بر ضرورت رفع مشکلات صادرکنندگان تأکید کرد و گفت: بخش دولتی و مسئولان باید از بخش خصوصی و فعالان در این بخش حمایت لازم را انجام دهند تا شاهد رشد اقتصادی در کشور باشیم.
در ادامه جلسه گزارش نمایشگاه توانمندی های صادراتی به میزبانی استان البرز و اعزام هیات تجاری - بازاریابی به کشور اوکراین توسط صنعت و معدن و تجارت استان ارائه شد و در خصوص دستاوردهای و اهداف سفر پیگیری و اجرای تفاهم نامه ها بحث و تبادل نظر شد.
موضوع دیگری که در این جلسه بررسی شد طرح و بررسی موضوع انتخاب صادر کننده برگزیده استان البرز در سال 95 و برگزاری مراسم تقدیر از صادرکنندگان مقرر شد در روز صادرات از صادرکنندگان استان در قالب صادرکنندگان واحدهای نمونه کشور و صادر کنندگان فعال تقدیر به عمل آید.
گزارش آخرین وضعیت اقدامات در خصوص سایت نمایشگاه بین المللی استان البرز توسط مدیرعامل شرکت گسترش نمایشگاه های بین المللی و دائمی استان البرز ارائه و مقرر گردید ایجاد سایت نمایشگاهی با سرعت بیشتری از طرف مدیر عامل گسترش نمایشگاه بین المللی و دائمی استان البرز صورت پذیرد.
گزارش آخرین اقدامات در خصوص ایجاد پایانه صادراتی در استان توسط مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز ارائه شد و مقرر شد جانمایی و ارائه طرح توجیهی اقدامات لازم صورت گیرد.
گزارش آخرین اقدامات و وضعیت شرکت صادراتی استان البرز توسط مدیرعامل شرکت مذکور ارائه و اقدامات اولیه جهت تاسیس و راه اندازی انجام پذیرفته و در خصوص بازاریابی نیز شروع به فعالیت نموده است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =