پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استان البرز تجلیل شدند

در مراسمی با حضور سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج، از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استان البرز تجلیل شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، "علی قنبر زمانی "سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر هشت ناحیه آموزش و پرورش استان البرز که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، اساتید دانشگاه، و 180 نفر از نخبگان و پژوهشگران فرهنگی در سالن امام علی (ع) اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر امر پژوهش و نقش آن در توسعه کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند " علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است "

وی افزود: در سیاست های کلی ابلاغی حوزه علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری نیز به موضوع رشد و توسعه علمی و حمایت از تأسیس و توسعه شهرک ها و پارک‌های علم و فناوری تاکید فرموده اند که این موضوع اکنون مبنای عمل برنامه ریزان در این حوزه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: اهمیت پژوهش و تاثیر مستقیم آن بر پیشرفت جامعه تنها با تشوق و ترغیب و حمایت از پژوهشگران ممکن می شود.
زمانی اضافه کرد: حمایت از سرمایه گذاران در عرصه پژوهش و فناوری و استفاده از توصیه ها و نظرات نخبگان علمی در اتاق های فکر از مهمترین عرصه های مورد توجه دولت تدبیر و امید در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است که با جدیت پی گیری می شود.
سرپرست فرمانداری کرج در ادامه با اشاره به اینکه استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور شناخته شده است، تاکید کرد: می بایست از ظرفیت های علمی و فناوری شهرستان کرج به بهترین شیوه ممکن استفاده کرد تا مسیر حرکت به سوی توسعه استان هموار و تسریع گردد.
ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه پژوهشگران ما درخشش چشمگیری در هفته پژوهش و مسابقات خوارزمی و مسابقات علمی مهارتی داشته اند گفت: ۷ هزار گزارش در مرحله منطقه ای ، ۷۵۰ گزارش استانی و ۲۰ گزارش کشوری دستاوردهای پژوهشی معلمان در سال ۹۵ است .
وی افزود دستاوردهای دانش آموزان در امسال کسب ۱۷ مدال طلا و نقره و برنز ، کسب ۱۲۳ رتبه سه رقمی ، ۱۵ رتبه دو رقمی و دو رتبه یک رقمی بوده است .
در این مراسم از ۱۸۰ محقق برتر حوزه اموزش و پرورش تجلیل و قدردانی شد .

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =