مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه گازگرفتگی در خیابان دماوند خبر داد و گفت: در این حادثه سه مرد جوان مسموم و راهی بیمارستان شدند.

سیدجلال ملکی درباره جزییات عملیات امدادرسانی در این حادثه گفت: ساعت ۷.۱۶ دقیقه صبح امروز حادثه گازگرفتگی در خیابان دماوند، خیابان اشراقی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجاتگران یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد حادثه گازگرفتگی در طبقه همکف یک خانه سه طبقه قدیمی با واحدهای ۴۵ متری که در طبقه فوقانی پدر و مادر خانواده و در طبقه همکف سه پسر جوان زندگی می کردند اتفاق افتاده است.

وی گفت: والدین هنگامی که در ساختمان را باز کرده بودند با وضعیت بی حالی هر سه پسر خود رو به رو شده و بلافاصله مراتب را به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع داده بودند. عامل اورژانس حاضر در محل حادثه با توجه به اینکه هر سه مرد جوان خوشبختانه دارای علائم حیاتی بودند، آنها را به بیمارستان منتقل کرده و از مرگ حتمی نجات دادند از سوی دیگر آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه از وقوع خطرات احتمالی در محل گازگرفتگی جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور کارشناسان علت یاب سازمان، علت حادثه نقص در دودکش آبگرمکن دیواری و بسته بودن درب های ورود و خروج هوا گزارش شد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =