ایسنا نوشت: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تشکیل کارگروهی توسط شهرداری و پلیس راهور برای بازبینی گره‌های ترافیکی پایتخت خبر داد.

مازیار حسینی در مورد ترافیک معابر پایتخت گفت: خیابان‌های شمال شهر قدیمی هستند و از عرض لازم برای تردد این حجم خودروها برخوردار نیستند، با سرمای هوا نیز شاهد کاهش سرعت و افزایش ترافیک هستیم.

واو ی با بیان اینکه کارگروه مشترکی با پلیس برای بازبینی گره های ترافیکی پایتخت تشکیل شده است و پس از بررسی نتایج اعلام و در تصمیمات نمود پیدا خواهد کرد، گفت: دقت داشته باشید که ظرف و مظروف باید متناسب با یکدیگر باشند چراکه در حال حاضر 3.5 میلیون خودرو پلاک تهران ثبت شده و دو میلیون و 300هزار موتور سیکلت نیز با پلاک تهران در سامانه ثبت شده است البته با افزوده شدن تردد خودروهای پلاک شهرستان شاهد آن هستیم که روزانه 6 میلیون وسیله نقلیه در تهران وجود دارند.

حسینی با بیان اینکه در زمستان پیک ترافیک عصرگاهی تغییر می‌کند وحجم ترافیک در ساعت های محدودی به نسبت تابستان توزیع می‌شود، گفت: در زمستان بدلیل کاهش طول روز پیک ترافیک محدود می‌شود چرا که با تاریک شدن هوا مردم به خانه‌هایشان می‌روند و اگر در این میان بارندگی نیز داشته باشیم شاهد افزایش طول ترافیک و تراکم بیشتر خودروها خواهیم بود.

او در مورد پیشنهاد رئیس پلیس راهور در مورد افزایش محدوده زوج و فرد و طرح عبور از جریمه برای تردد در شهر و حرکت به‌سمت پرداخت عوارض به میزان تردد گفت: این طرح پلیس راهور قابل بررسی در شورای ترافیک تهران است.

47235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
    11 1
    علت خيابان ها نيستند علت تخلفات شهرداري و عملكرد بسيار بد شهرداري در ده سال اخير مثل تخريب باغات و تراكم فروشي و برج سازي وحشتناك هست
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
    12 0
    شما وقتی مجوز ساخت ساختمانهای بلند را در خیابان های شمالی شهر می دادی آنجا را ندیده بودی؟ شمال شهر تهران را نابود کردید که منظره کوه های شمال تهران را داشت و با تماشای آنها دلمان تازه می شد.
    • بی نام DE ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
      1 1
      مردم ایران همیشه منفعل هستند ..نگاه کنید مثلا یکی گفته کل تهران را زوج و فرد کنید...شاید در تهران دو سه میلیون خودرو وجود داشته باشه ولی یک دهم آنها هم فعال نیستند شما به هر خیابان کوچه پس کوچه نگاه میکنید پر است ار ماشینهایی که پار ک شده اند تازه این غبر از پار کینگهای منلزل است که دیده نمیشوند پس مشکل تعدا ماشینها نیست مشکل سطح خیابانها نیست مشکل اصلی تقاطعها و محل برخورد خیابانها به هم است که در تمام دنیا بوسیله پل آن را حل میکنند در تهران و به ابتکار شهردار با دوربرگردان و چهر زمانه
  • بی نام A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
    11 1
    جناب معاون مزاح می فرمایند. مدتهاست که مردم تهران درخواست می کنند که کل تهران را در طرح ترافیک و زوج و فرد قرار دهند. اما تنها خواسته مردم است که مورد توجه قرار نمی گیرد. پیشنهاد می دهم پیشاپیش برای کل کشور هم برنامه ریزی بفرمایند.