مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای آسیا به میزبانی قطر برگزار شد و علی هاشمی وزنه بردار المپیکی ایلام در وزن 105 کیلوگرم به مدال نقره رسید .

به گزارش خبرآنلاین؛علی هاشمی وزنه بردار ایلامی که در این دور از رقابت ها برای ذوب آهن اصفهان وزنه میزد با تشخیص جباری، سرمربی تیم از دسته 94 کیلوگرم به دسته 105 آمده بود .

این وزنه بردار ملی پوش وزنه های 156، 161 و 167 را مهار کرد تا به نشان برنز حرکت یکضرب دست یابد. وی در حرکت دوضرب وزنه 198 کیلوگرمی را برای مرتبه نخست بالای سربرد در مرتبه دوم برای ماندن در کورس رقابت وزنه 202 کیلویی را مهار کرد.

هاشمی برای اینکه مدال طلا جرکت دوضرب و مجموع را بدست بیاورد برای سومین مرتبه وزنه 215 را درخواست کرد که با فشار زیادی وزنه را لیفت کرد ولی نتوانست آن را بالای سر ببرد و به دو مدال نقره بسنده کرد.

رقابتهای وزنه برداران دسته 105 کیلوگرم در حالی انجام شد که از قبل، همه به قرار گرفتن 5 وزنه بردار کشورمان در صدر جدول این وزن اذعان داشتند. و سر انجام نیما آقایی از نیروی زمینی ارتش به مدال طلا رسید. علی هاشمی نقره ای شد، علیرضا دهقان مدال برنز گرفت و سعید سیار و پیمان جان در رده های چهارم و پنجم، مجموع قرار گرفتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =