رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اتحاد روز افزون مردم در مقابل اقدامات تروریستی تصریح کرد تا زمانی که حتی یک نفر هم از این تروریست ها باقی نماند، به مبارزاتمان ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی در منطقه آکیازی ترابزون که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و جمعی از مقامات و مسئولین ورزشی کشور نیز حضور داشتند، تأکید کرد: "هر چقدر هم دست به اقدامات تروریستی بزنید، نمی توانید این مردم را از هم جدا کنید. معتقدم که هرچه دیگران به سمت تروریسم بروند، مردم به همان اندازه متحدتر خواهند شد. با هم نیرومند خواهیم شد و تا زمانی که حتی یک نفر هم از این تروریست ها باقی نماند، به مبارزاتمان ادامه خواهیم داد".

وی در ادامه سخنانش در این ورزشگاه جدید که به نام «شنول گونش»، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ترکیه نام گذاری شد، افزود: "در این حدود یک و نیم سال به دلیل اقدامات تروریستی شدید، به اندازه کافی از ابراز خوشحالی هایمان بازمانده ایم. هدف تروریسم، دور کردن کشور و ملت ما از کار و اهدافشان، و در نتیجه حبس کردن آنها در یک چرخه محدود زمانی است، اما به این دام نخواهیم افتاد. همزمان با مبارزه قاطعانه و پایدار علیه تروریسم، به انجام طرح ها و حرکت به سوی اهدافمان ادامه خواهیم داد".

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به دومین نشست کمیته عالی همکاری استراتژیک میان ترکیه و قطر اعلام کرد: در همین نشست 15 سند همکاری و قرارداد به امضا رسید.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =