سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج، ظهر امروز در دیدار صمیمی با کارکنان فرمانداری کرج، ضرورت احساس تعهد و مسئولیت پذیری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه عمل کارکنان دولت عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ار روابط عمومی فرمانداری ویزه کرج، " علی قنبر زمانی" ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت، امام جعفر صادق(ع) گفت: خدمتگزاری به مردم، مهمترین وظیفه کار کنان دولت است که تنها با احساس نعهد و مسئولیت پذیری ممکن می شود.

زمانی، در ادامه به شرح وظایف فرمانداری ، به عنوان نماینده دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: ما در فرمانداری، مسئولیت اداره امور شهرستان کرج را بر عهده داریم که با پوشش جمعیتی بیش از 1 میلیون و 700 هزار نفر، بار سنگینی بر دوش کارکنان دولت به ویژه کارکنان فرمانداری برای جلب رضایت شهروندان و خدمتگزاری به آنان است.

وی افزود: آسیب های اجتماعی ناشی از مهاجرت ، کمبود ساختارهای شهری متناسب با یک کلانشهر،نظیر مشکلات بهداشت و درمان، ترافیک ، فضای آموزشی و همچنین محورهای مواصلاتی که شاهراه اصلی چندین استان می باشند، ضرورت آمادگی برای بحران های احتمالی نظیر طغیان رودخانه ، رانش زمین، ریزش کوه و تصادفات جاده ای به ویژه در محورهای مواصلاتی کرج- چالوس و کرج- قزوین، مهمترین موضوعاتی هستند که فرمانداری کرج باید بر آنها احاط داشته و برای حل این مشکلات تدابیر لازم را چاره اندیشی کند.

وی در ادامه به ضرورت تعامل خوب و مستمرادارات شهرستان کرج با فرمانداری تاکید کرده و گفت: ارائه مستمر گزارش عملکرد ، بیان مشکلات و راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات موبوط به شرح وظایف ادارات مختلف، از تکالیف آنها نسبت به فرمانداری است که از سوی فرمانداری از آنها بازخواست می شود.

وی همچنین تاکید فرمانداری کرج بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات را یادآور شد و گفت: برگزاری جلسات ملاقات مردمی توسط مدران ادارات شهرستان کرج، تسهیل انجام امور اداری ، راهنمایی مراجعین و رفتار خوب کارکنان ، وظیفه تمامی ادارات است و ما با بررسی عملکرد ادارات از مجرای ستاد صیانت از حقوق شهروندی و همچنین دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری، این موضوع را به دقت مورد ارزیابی قرار می دهیم.

زمانی، در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به پیش رو بودن ایام انتخابات، هماهنگی بیشتری میان واحدهای مختلف فرمانداری و ادارات این شهرستان پیش بینی شود تا به بهترین شکل ممکن این انتخابات در شهرستان کرج برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =