تکریم ارباب رجوع و شهروند محوری در مجموعه مدیریت شهری کرج باید با دیپلماسی لبخند پیوند بخورد تا شاهد خلق صحنه های امیدوارکننده باشیم و بتوانیم به اهداف تبیین شده در راستای خدمت رسانی به مردم شریف و فهیم عینیت ببخشیم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگو بودن در برابر مردم و افکار عمومی یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می رود و ما وظیفه داریم که در راستای عمل به منویات و مطالبات ایشان گام برداریم و ضمن احترام به قوانین و مقررات موجود اما کارها را با دیپلماسی لبخند پیش ببریم.

کلیددار شهر کرج بیان داشت: ایجاد «شهر الکترونیک» و فراهم آوردن زیرساخت های ارائه خدماتِ آنلاین به اربابان رجوع در فضای مجازی که به کاهش ترافیک و آلودگی هوا و کاهش هزینه جاری نیز کمک شایانی می کند، از بسترهای مهم تکریم ارباب رجوع به شمار می رود اما باید اعتراف کنم که شهرداری کرج در این راستا هنوز به استانداردهای موجود دست نیافته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه بسیاری از خط قرمزهای ترسیم شده از سوی نهادها برای اربابان رجوع توهمی و غیرقانونی است و صحبت بنده مستند به قانون است، عنوان کرد: برای مثال طبق قانون شهروندان قادر به دسترسی و استفاده آزاد از کلیه آمار و ارقام و اطلاعات غیرمحرمانه نهادها هستند و چنانجه اطلاعات درخواستی در قالب مکاتبه تقدیم مدیران مربوطه شود، بایستی در مدت زمان مشخص پاسخ لازم ارائه شود.

46

کد خبر 613822

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =