امام جمعه ملکشاهی گفت: فتنه 88 که از سوی برخی افراد و گروه های خاص راه اندازی و مدیریت شد منتسب به هیچ کدام از جناح های سیاسی کشور که در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند، نیست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: حماسه 9 دی یکی از جلوه های زیبای بصیرت و ولایت مداری مردم ایران اسلامی بود که فتنه دشمنان را برای براندازی نظام اسلامی خنثی کرد.

وی افزود: جناح ها و گروهای سیاسی شناخته شده جامعه برگرفته از متن مردم بوده و در چهار چوب آرمان ها و اصول نظام جمهوری اسلامی حرکت می کنند.

حجت الاسلام امینی یادآور شد: نباید فتنه 88 که توسط عده ای ضد انقلاب و با هدف براندازی نظام طراحی و عملیاتی شد را به جناح خاص سیاسی مرتبط و منتسب دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه فصل الخطاب مسائل کلی نظام مقام معظم رهبری هستند، گفت: معظم له در یک برهه خاص از شکل گیری جریان انحرافی هشدار دادند و جریان مسائل پیش آمده سال 88 را فتنه دانستند.

وی با اشاره به اینکه مشی دولت تدبیر و امید در چهار چوب نظام و آرمان های انقلاب اسلامی است، افزود: ریاست جمهوری در سال گذشته قاطع ترین موضع گیری را علیه فتنه 88 داشتند و به تبع سیاست های دولتمردان نیز در همین راستا است.

حجت الاسلام امینی از همه آحاد مردم، مسئولان، گروها و جناح های سیاسی مختلف خواست تا در مراسم یوم الله 9 دی حضوی گسترده و دشمن شکن داشته باشند.

فرماندار ملکشاهی نیز در این جلسه گفت: مردم این شهرستان از یک غنای فرهنگ اصیل اسلامی و ایلی برخوردارند و همواره در صحنه های مختلف فرهنگی، مذهبی، سیاسی و ملی کشور پیشقراول بوده اند.

اسد قاسمی اظهار کرد: فرهنگ عمومی باید با غالب سازی ارزش های اسلامی در جامعه، مردم بویژه جوانان را از گرایش فرهنگ غربی که سنخیتی با ارزش های اسلامی ما ندارد، دور کند.

وی با بیان اینکه امروزه دیگر دوران زر و زور و استبداد به سر آمده است، یادآور شد: در برهه کنونی منشا تمام تحولات سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی جهان، تحولات فرهنگی است.

فرماندار ملکشاهی رفع مشکلات و چالش های فرهنگی را با تکیه بر بودجه دولتی غیر ممکن دانست و یادآور شد: تحقق این مهم باید با فعال کردن نهادهای اجتماعی غیردولتی و از سطح محله ها و با استفاده از توان و تخصص صاحب نظران عرصه های فرهنگی شکل عملی و واقعی به خود بگیرد.

شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =