میزان نوشت: رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو با انتقاد از عملکرد خودروسازان در دوره خدمات پس از فروش گفت: خودروسازان داخلى باید 3درصد مبلغ دریافتى از مشتریان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزینه کنند.

على رضا راسی با اشاره به سرویس‌دهی مناسب اتوسرویس در سطح شهر برای کلیه ماشین‌ها، گفت: ناراحتی اصلی مردم از ارائه خدمات در دوره گارانتی بوده زیرا در دوره گارانتی که خودروسازان تضمین کردند معایب خودروی خریداری شده برطرف شود، انجام نمی‌گیرد و بحث اصلی افراد خریدار خودرو داخلی پایین بودن کیفیت محصولات تولید داخل است.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در ارتباط با مراجعه اکثر افراد در دوره پس از گارانتی به اتوسرویس و قطع ارتباط نمایندگی‌ها با خریداران محصولات تولیدی، گفت: دلیل آن که مردم پس از به پایان رسیدن دوره گارانتی به نمایندگی‌های خودروسازان مراجعه نمی‌کنند این است که طبق قانون، خودروسازان داخلى بايد 3درصد مبلغ دريافتى از مشتريان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزينه كنند اما متاسفانه توليدكنندگان به اين مهم بى توجه بوده اند.

وى افزود: خودروسازان تنها به فكر تيراژ توليد بوده و به خدمات پس از فروش توجهى ندارند و اين امر باعث شده تا اكثر خريداران خودرو داخلى در ارتباط با سرويس خدمات پس از فروش رضايت كافى را نداشته باشند.

راسى در ارتباط با شوخى بودن خدمات پس از فروش خودروسازان در ايران،گفت: با توجه به وضعيت فعلى خودروسازان داخلى به نظر مى رسد خدمات پس از فروش در داخل كشور مانند شوخى است و در سال هاى اخير خودروسازان با بى توجهى به معقوله ى خدمات پس از فروش با توجه به افزايش رفاه و تكنولوژى خودروها در سال هاى اخير با نارضايتى مردم از اين موضوع روبه رو هستند.

35225

کد خبر 615044

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
    0 0
    ﻓﻘﻄ ﺩاﺧﻠﻴﺎ اﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﻧﻴﺴﺘﻦ, ﻫﻴﻮﻧﺪا 3 ﺳﺎﻋﺖ ﻳﻪ ﺭﻭﻏﻦ ﻓﻘﻄ ﻋﻮﺽ ﻣﻴﻜﻨﻪ, ﻛﻠﻲ ﻫﻢ ﻣﻌﻂﻠﻲ ﺩاﺭﻩ ﺩﻭﺭﻩ ﮔﺎﺭاﻧﺘﻳﺶ,
  • مقیمی IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
    1 0
    یک پیچ متعلق به کان ور تور خودروی مگانم بریده بود و خیلی راحت میشد بیرون با هزینه اندک تعمیر کرد ولی نمایندگی بمن گفت کان ور تور خراب شده و یک هزینه بالای چهار میلیون روی دستم گذاشت که البته با سایر خدمات مرتبط مبلغ هفت میلیون تومان پیاده شدم. نمایندگیها فقط خرج درست می کنند و خدماتی ارائه نمی کنند
  • بی نام DE ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
    2 0
    تولید خودروها آنقدر با کیفیت پائین هست که اگر به نمایندگیها برای رفع نقص مراجعه کنید از انجامش عاجزند. به عبارتی بایستی خودروی نو به شما بدهند که البته آن هم خالی از ایراد نیست. یعنی برگشتیم سر خونه اول.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین