بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی توسط اعضای کمیسیون عمران شورای شهر کرج

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرج از بررسی و رصد وضعیت پروژه های عمرانی با حضور اعضای این کمیسیون خبر داد و اظهار داشت: با احصاء موانع و مشکلات موجود تدابیر لازم برای رفع آنها اندیشیده خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حجت اله غلامرضایی ادامه داد: بنده و آقایان محمود دادگو، داود وحیدی و رضا شریفی از اعضای کمیسیون عمران با حضور در محل اجرای تعدادی از پروژه های عمرانی سطح شهر، ضمن رصد و بررسی آخرین وضعیت اقدامات پیمانکاران، همچنین به احصاء مشکلات و موانع پیش روی آنها پرداختیم که در مجموع فضای حاکم بر بازدید فنی و کارشناسی بود.

وی افزود: اعضای کمیسیون عمران شورای شهر کرج در بازدید از ابرپروژه بزرگراه شمالی و کمربندی جنوبی مراتب گلایه مندی خود را نسبت به کُندی پیشرفت پروژه همچنین رفع معارضین ملکی و تاسیساتی اعلام کرده و خواستار تسریع در روند مذاکرات با شرکت آب منطقه ای تهران برای جلب موافقت این نهاد جهت احداث پایه های پل B1 در اطراف آبگیر بیلقان شدند.

این مسئول شهری با بیان اینکه با بهره برداری از بزرگراه شمالی حدود 52 درصد از بار ترافیکی بزرگراه تهران - قزوین به این مسیر منتقل خواهد شد که تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک ایفا می کند، بیان داشت: این پروژه هزار میلیارد تومانی در ابتدای سال جاری کلنگ زنی شده و می بایست ظرف مدت 4 سال به بهره برداری کامل برسد که طول آن 19 کیلومتر بوده و در مسیر پروژه 17 پل و 11 تقاطع غیرهمسطح احداث خواهد شد.

شهردار سابق مهرشهر گفت: تقاطع غیرهمسطح حصارک دیگر توقفگاه اعضای کمیسیون عمران شورای شهر کرج بود و طی آن علت عدم بهره برداری از 4 خط از 6 خط پروژه مورد پرسشگری قرار گرفت و وکلای مردم ضمن استماع توضیحات لازم از زبان پیمانکار، مواردی را متذکر شدند و همچنین گلایه هایی نیز مبنی بر تعطیلی کارگاه پروژه منتقل شد که این موارد به صورت کتبی به اطلاع شهردار محترم جهت اقدامات لازم خواهد رسید.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرج در ادامه از بازدید دوره ای از روند پیشرفت پروژه های عمرانی توسط اعضای این کمیسیون خبر داد و با تاکید بر اینکه این بازدیدها واقعیت ها را شفاف تر می کند، خاطر نشان کرد: وکلای مردم همچنین با حضور در محل احداث زیرگذر شهید کیانپور، علت توقف چند هفته ای پروژه را جویا شدند و با توجه به ترافیک شدید محدوده، خواستارِ جدیت بیشتر برای تکمیل آن در مدت زمانی قانونی شدند.

غلامرضایی در پایان اظهار امیدواری کرد: با استمرار این بازدیدها شاهد تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی باشیم و همچنین اعضای شورای شهر کرج در بحث های نظارتی یک گام جلوتر باشند و بتوانند تصمیمات صحیح را در راستای اداره کارآمدتر شهر اتخاذ نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =