آموزش مدیریت پسماندها در مدارس کرج اجرا شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای آموزش های مدیریت و کنترل تولید پسماندها در مدارس این کلانشهرخبر داد و گفت: این مهم با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی اجرا می شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، این خبر را اعلام کرد و گفت: فرهنگسازی، تغییر رفتار عمومی همچنین نهادینه کردن فرهنگ صحیح شهروندی از اولویت های مدیریت پسماند است که این سازمان نسبت به انجام آن اهتمام ویژه ای دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مدارس کرج در مراحل مختلفی از سوی کارشناسان سازمان تحت آموزش قرار می گیرند، گفت: در این مرحله، آموزش در مدارس شهید ادیبی، هیرات، دبستان و دبیرستان شهید کشاوری اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در مدارس ذکر شده کارگروه های آموزشی در زمینه های شناخت انواع پسماندها، اهمیت جداسازی آن و کاهش تولید زباله به منظور حفاظت محیط زیست برگزارشد، اظهار داشت: در پایان آموزش ها مسابقاتی با موضوعات مربوطه اجرا و جوایزی به برندگان اهدا شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اضافه کرد: در کارگروه های آموزشی جهت ترغیب و تشویق دانش آموزان و نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله ها از مبداء در مدارس سطل های مخصوص پسماند خشک اهدا شد.

اسکندری در بخش پایانی سخنان خود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده جهت دریافت پسماندهای خشک به مدارس مراجعه و این پسماندها جمع آوری خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =