ایرنا نوشت: معاون مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری ایلام با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته در مجموع 846 قاچاقچی در این استان دستگیر شدند، گفت: یک باند قاچاق کالا نیز در این استان متلاشی شده است.

جوهر نادری روز سه شنبه  اظهار کرد: بیشترین کشفیات کالاهای قاچاق در 9 ماه سال 95 مربوط به لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و دخانیات بوده است.
وی با بیان اینکه میزان کشفیات فرآروده های نفتی در این مدت 60 درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است، تاکید کرد: 9 هزار و 200 لیتر انواع فرآورده های نفتی در این مدت کشف شده است.
نادری ادامه داد: کشف تجهیزات ضد فرهنگی و امکانات دریافت کننده ماهواره نیز در این مدت 17 درصد کاهش یافته است ولی در زمینه کشفیات لوازم خانگی با افزایش 25 درصدی و در لوازم بهداشتی و آرایشی با افزایش 38 درصدی روبرو بوده ایم.
وی مهمترین مبادی ورود کالاهای قاچاق به استان را از مسیر شهرستان چرداول و پل سیمره اعلام کرد و بر هماهنگی ارگان های مسئول برای مقابله به تحرکات قاچاقچیان تاکید کرد.
به گفته وی، در این مدت هیچگونه کشفیات مربوط به دام و احشام نداشته ایم.
معاون مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری ایلام اضافه کرد: کالاهای قاچاق کشف شده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می گیرند و این سازمان بر اساس دستورالعمل های صادره اگر کالاها دارای شرایط صادرات باشند، صادر می شوند و در غیر این صورت بر اساس ضوابط نسبت به امحای آنها اقدام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =