احترام به پیشکسوتان ورزش استان کرمانشاه باعث استحکام تکواندو در استان شده است

سید محمدرضا پولادگر در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین درکرمانشاه لحظاتی پیش در سالن شهید هادیان گفت: هیئت تکواندو یکی از بهترین هیئت های ورزشی در کشور است .که ورزشکاران تکواندو در هر رده سنی مقام و مدال کسب می کنند.

حدیث جمشیدی :رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه کرمانشاه یکی از استان های خوش بنیه ومستعد است که قطعا همه عوامل دست به دست هم داده وباعث شده که تکواندو یک رشته فعال در استان باشد،تصریح کرد: کرمانشاه جزء استان هایی است که اعضای خانواده تکواندو با همدلی امتیاز ویژه برتری دارند که باعث شده این رشته در استان کرمانشاه گسترش یابد.


پولادگر گفت:در استان کرمانشاه هنوز حرمت پیشکسوتان به چشم می خورد .در حالی است که احترام به بزرگان ورزش در کشور کمرنگ شده است .که به واسطه احترام پیشکسوتان باعث شده که اساس تکواندو در استان محکم باشد.


وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه پتانسیل خوبی دارد. که از جایگاه فعلی بالا تر برود و و ضعیت آن در عرصه ورزش استانی و همگانی در بین استانها بهتر شود.افزود: تکواندو جزء رشته هایی است که مورد توجه خانواده ها قرار گرفته و ورزشی است که محدولیت سنی وجنسی ندارد.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورتاکید کرد: با هر شرایط سنی می توان در رشته تکواندو فعالیت کرد. و امتیاز تکواندو توجه به پوشش حجاب و اصول اسلامی در بانوان است.که باعث شده در رسانه ملی قابل پخش باشد.

رشدو توسعه تکواندو در استان استفاده کرد،تصریح کرد: در حوزه بانوان مربی غیرفعال در استان کم است ـولی هیجده مربی مرد غیر فعال در استان وجود دارد .همه کسانی که در این حوزه تلاش کرده اند در کنار هم جمع شوند تازمینه موفقیت برای تکواندو استان فراهم شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =