رکوردشکنی در نزدیکی انتخابات شورای شهر

این روزها شبکه های اجتماعی، شروع یک جنگ تمام عیار انتخاباتی را البته در فضای مجازی کلید زده اند و باید منتظر حضور خیل عظیم نامزدهای شورای شهر در انتخابات باشیم.

سینا افشاریان- در حالی که کمتر از ۱۴۰ روز تا انتخابات شوراهای اسلامی شهر باقیست گمانه زنی این روزهای شبکه های مجازی از ورود خیل عظیم کاندیداها در استان آذربایجان غربی و بویژه شهر ارومیه حکایت دارد.

آغاز بکار چندین کانال تلگرامی و اینستاگرامی برای تبلیغات و اعلام نامزدی درباره انتخابات ۲۹اردیبهشت سال ۹۶ آغاز بکار کرده که موجی از شوک های پیش انتخاباتی را رقم زده است.

اعلام حضور قطعی شخصیت های مختلف از شخصیت های خبرنگار گرفته تا مدیران ادارات حکایت از این دارد که انتخابات آینده که باید منتظر تغییر و تحولی اساسی در شورای شهر ارومیه باشیم با این حال شاید حضور کاندیداهایی با تخصص های غیر مرتبط با عملکرد شورا میتواند منجر به فاصله گرفتن این ارگان از مسئولیت اصلی خود شود.

این روزها بحث بر سر جنگ لیست های انتخاباتی دو کاندیدای پیروز انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به انتخابات شورای شهر کشیده شده که متاسفانه بعضی طرفداران آنها با بداخلاقی های خود عملا مردم و طرفداران را برای یک درگیری احتمالی در فضای مجازی و حقیقی تحریک می کنند.
لذا با شروع تحرکات وحشتناک در شبکه های اجتماعی، باید منتظر اتهام زنی های بی اساس طرفداران به همدیگر نیز باشیم که میتواند باعث خراب کردن وجهه نامزدها نیز باشیم که باید فکری برای جلوگیری از این اتفاقات کرد.

از درگیری و حضور رکوردشکن نامزدهای مختلف در انتخابات شورای شهر آینده که بگذریم، فراموش شدن اقدامات اساسی اعضای کنونی شورای شهر در برهه حساس کنونی در رابطه با وضعیت شهر ارومیه باشیم زیرا تمام تلاش خود را برای تبلیغات در انتخابات آینده گذاشته اند.
عدم برنامه ریزی مناسب در طی این مدت برای بهبود وضعیت ترافیکی شهر، نظارت های گاه و بی گاه به عملکرد شهرداری، تصویب بودجه و عمل نکردن به آن باعث شده هم اکنون شورای شهر از یک نهاد تصمیم گیر فاصله بگیرد.

چه خوب است بجای اتهام زنی در فضای مجازی یا تبلیغات حضور در انتخابات، از برنامه های مدون و آینده نگری های کاندیداها برای حضور در شورای شهر بگویند تا شاید مردم بجای فرد محوری یا گروه محوری به برنامه محوری رای و ترغیب به انتخاب شوند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =