مدیر عامل بیمه دانا گفت: تمامی خسارت دیدگان ایام اربعین و حتی آنهایی که بیمه ای نداشته اند به خصوص شهدای حادثه حله پرداخت می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بیژن صادق، مدیر عامل بیمه دانا  با محمدرضا مروارید استاندار ایلام دیدار کرد و از خدمات وی و مردم ایلام در ایام اربعین قدردانی کرد.

مدیر عامل دانغ در این دیدار با بیان اینکه هدایت و راهبری استاندار ایلام در مدیریت اربعین بسیار کارساز بود ، اظهار داشت : تردد این حجم جمعیت که با کمترین عارضه و حادثه ای همراه بود، کاری بس بزرگ بود که بار آن بیشتر بر عهده استان ایلام و مهندس مروارید بود، از این رو شایسته است هم مردم و هم استاندار ایلام مورد تقدیر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اینکه تمامی پرونده های مربوط به زائران اربعین حسینی تا 12 اسفند ماه سال جاری رسیدگی، تعین خسارت و همه موارد پرداخت خواهد شد، گفت: بیش از 100 نفر از هموطنان در ایام منتهی به اربعین امسال در عراق به شهادت رسیدند و یا در حوادث رانندگی و به صورت عادی فوت کردند که خسارت افراد بیمه شده، پرداخت می شود.

بیژن صادق اضافه کرد: در خصوص افراد فاقد بیمه نیز اقدامات لازم انجام شده و با وجود اینکه تعهدی در قبال این افراد نداشته ایم، اما کلیه خسارات وارده به این افراد بخصوص شهدای حادثه حله پرداخت می شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =