«گادی آیزنکوت» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 26 میلیون شیکل (معادل 6.7 میلیون دلار) از بودجه ارتش صهیونیستی برای کمک های درمانی و پزشکی به گروه های مسلح در سوریه هزینه می شود.

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه خبری العهد روز پنجشنبه به نقل از روزنامه صهیونیستی(هاآرتص) افزود: آیزنکوت که در همایش موسسه چند منظوره «هرتزل» برای بررسی تحولات منطقه سخنرانی می کرد، گفت که بیش از 3 هزار نفر از عناصر گروههای مسلح در شهرهای صفد و نهاریا در فلسطین اشغالی مداوا شده اند. هر دلار آمریکا برابر 3.8 شیکل است.

رئیس ستاد ارتش صهیونیستی همچنین گفت: حزب الله برخلاف قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل از نوار مرزی تا رودخانه لیطانی حضور دارد و نیروهای خود را در این منطقه سازماندهی کرده است.

آیزنکوت، اوضاع نوارغزه را که تحت محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی قرار دارد، شبیه «بمب ساعتی» دانست و اضافه کرد: بیش از دومیلیون نفر بین مرزهای مصر و فلسطین اشغالی و درغرب دریا زندگی می کنند که به خاطر اوضاع و شرایط ، ناراضی هستند.

رئیس ستاد ارتش صهیونیستی گفت: ایجاد امید به زندگی در نوار غزه به نفع اسرائیل است اما چالش امنیتی برای ما افزایش قدرت و توان جنبش حماس است که باید جلوی آن گرفته شود و تونل ها از بین بروند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =