علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با انتشار پیامی درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین،متن پیام تسلیت وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال ناگهانی و جانکاه  یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب ، مبارز کم نظیر دوران مبارزات  انقلاب اسلامی، فرمانده دوران دفاع مقدس ، سیاستمدار توانمند و بادرایت دوران جمهوری اسلامی و دوست و یاور همیشگی کارگران و محرومان که عمر خود را وقف تحقق انقلاب و پیشرفت جمهوری اسلامی نمود باعث تاسف و تالم عمیق همه دلسوزان و وفاداران به انقلاب و ایران زمین گردید . 

درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که یاد و نامش یادمانه همه دوستداران انقلاب و نظام است خسرانی عظیم است . او خودسخت کوش بود و برای ایران اسلامی نیز آرزوی آبادانی ، رفاه و اقتدار و پیشرفت داشت .

ایت الله رفسنجانی که دارای اندیشه ای بزرگ بود ، بزرگی و اقتدار را برای ملت ایران از مسیر دینداری عقلانی ، سیاست ورزی میانه رو و مشارکت اجتماعی همه ایرانیان در سازندگی این سرزمین طلب می کرد . خوب بیاد دارم که اولین تشکل های کارگری در ابتدای انقلاب اسلامی با حمایت های ویژه ایشان و شهید بهشتی شکل گرفت  . 

اینجانب در گذشت این همراه همیشگی انقلاب ، امام و رهبری را به محضر مقام معظم رهبری،  تمامی مردم ایران و بیت معظم ایشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم حضور احاد مردم در مراسم تشییع آیت الله رفسنجانی جلوه ای ماندگار از ارج نهادن به خدمتگزاران و ارزومندان عزت و سربلندی ایران را در تاریخ ثبت کند. 

 علی ربیعی، وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی 


3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621304

برچسب‌ها