هواپیمایی قطر، جشنواره سفر محبوب خود را تا ساعت 12 شب 29 دی ماه تمدید کرد؛ جشنواره‌ای که پیشنهاداتی چون "یکی بخرید، دومی را از ما هدیه بگیرید"، "تخفیف سفرهای دست جمعی" و "پرواز رایگان کودکان" را شامل می شود.

جشنواره سفر هواپیمایی قطر

این نرخ های تخفیف دار تمدید شده شامل سفر تا تاریخ 24 آذر 1396 روی بهترین کلاس تجاری دنیا و کلاس های عادی هواپیمایی قطر به بیش از 150 نقطه دنیا میسر خواهد بود.

برای اینکه بدانید که این جشنواره چه جذابیت هایی دارد، کافی است بدانید که می توانید با 2868300 تومان به لس آنجلس سفر کنید، با 1209300تومان پاریس را ببینید و با 2712600 تومان به دیدار خانواده تان در مونترال بروید. این پیشنهادات و تخفیف ها شامل تمامی مقاصد هواپیمایی قطر می شود. پس اگر دوست دارید درباره این پیشنهادات بیشتر بدانید، کافی است به سایت qatarairways.com/ir و یا با دفاتر فروش هواپیمایی قطر در تهران، شیراز و مشهد تماس بگیرید.

دکتر دانلیوی، مدیر کل بازرگانی هواپیمایی قطر درباره این فستیوال می گوید: "من از تمدید دو روزه جشنواره سفر هواپیمایی قطر بسیار هیجان زده هستم. همانگونه که انتظار می رفت جشنواره سفر بسیار محبوب بوده و تا به امروز 200 بلیط طلایی و 500 جایزه روی کانال های شبکه های اجتماعی مان به علاقه مندان داده ایم. این تمدید دو روزه فرصتی استثنایی برای آنهایی است که دوست دارند روی شبکه پروازی هواپیمایی قطر به نقاط موردنظرشان سفر کنند. با برگزاری این جشنواره همه می توانند از تخفیفات ما بهره ببرند و این شانس را داشته باشند تا با خرید بلیط، از ما جایزه بگیرند."

بلیط طلایی هواپیمایی قطر روی کانال های این خط هوایی در شبکه های اجتماعی غوغا به پا کرد و مسافران این فرصت را داشتند تا با کنار هم قرار دادن کلیدهای رمزگشایی، تخفیف های بیشتر به دست آورند و بلیط خود را رایگان به مقصد رویایی شان به دست آورند. هزاران نفر از مشتریان ما با اشتیاق فراوان در تاریخ های مورد نظرشان بلیط جستجو کردند و تا به امروز بیش از 200 بلیط طلایی رایگان از دل این کند و کاوها به دست آمده است.

پس فرصت را از دست ندهید. همین حالا بلیط خود را بخرید و این شانس را داشته باشید تا علاوه بر استفاده از تخفیف ها، بلیط طلایی را هم برنده شوید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624626