ایسنا نوشت: بنا به گفته عوامل امدادی در محل ریزش ساختمان پلاسکو، نشت شدید گاز رخ داده از این رو عوامل انتظامی و امدادی از شهروندان می‌خواهند که اطراف محل حادثه را تخلیه کنند.

 رییس پلیس پایتخت و سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از نخستین مسوولانی بودند که در محل حادثه شدند.

رییس پلیس پایتخت

 از شهروندان خواست که برای فراهم شدن امکان بهتر امدادرسانی از مراجعه به چهارراه استانبول خودداری کرده و افرادی که در محل حضور دارند برای حفظ ایمنی خود و بهتر انجام شدن عملیات امدادرسانی محل را ترک کنند.

تخریب به روایت شهرداری

به گزارش خبرآنلاین، ملک مدیر ستاد بحران منطقه ۱۲ تهران با بیان این که حدود ساعت ۱۱:۳۰ ساختمان دچار تخریب آنی شد، به شبکه خبر گفت: همکاران آتش نشانی در حال باز کردن یک معبر به داخل هستند تا کسانی که گیر افتاده اند را نجات دهند.

به گفته او، از هر طرف ساختمان به اندازه یک واحد در همسایگی پلاسکو تخریب شده است. شهردار تهران در محل حادثه حضور یافته و ستاد سرپایی تشکیل شده است.

او افزود: از مردم خواهش میکنم از اطراف محل متفرق شوند.

اعزام 20 تیم امدادی به محل حادثه پلاسکو

ایسنا نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح اقدامات این سازمان در حادثه ساختمان پلاسکو از اعزام 20 تیم امدادی به محل حادثه خبر داد.

مرتضی سلیمی گفت: در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش‌ها 20 تیم امدادی به همراه هشت تیم آماربردار به محل حادثه ساختمان پلاسکو اعزام شدند.

وی افزود: هشت وانت کمک دار و 10 دستگاه آمبولانس به همراه 100 برانکار به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شده‌اند.

وی تاکید کرد: دو تیم سگ‌های زنده یاب نیز به محل این حادثه اعزام شدند تا در امدادرسانی به سانحه دیدگان احتمالی گرفتار در ساختمان امدادرسانی کنند.

 

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =