فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: متهم این پرونده تاکنون به چندین مورد کلاهبرداری در استان های تهران، همدان، لرستان، کرمانشاه و کردستان اعتراف کرده است و به تازگی از زندان آزاد شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، سردار "منوچهر امان اللهي" اظهار داشت: به دنبال مراجعه يکي از شهروندان به پليس آگاهي شهرستان کنگاور و ارائه مرجوعه قضائي و مستندات مجرمانه مبني بر کلاهبرداري، موضوع در دست بررسي قرار گرفت. 


وي تصريح کرد: طبق اظهارات مالباخته، وي چندي پيش براي دريافت وام به يکي از بانک هاي شهرستان کنگاور مراجعه کرده است که مردي حدوداً 40 ساله با اين وعده که مي تواند از طريق يکي از آشنايان خود بدون نوبت وام کلان بگيرد، او را فريب داده و پول را به حساب خود واريز کرده است.


مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: با توجه به اينکه در مدت کوتاهي 6 نفر ديگر نيز با شکايت هاي مشابه به پليس آگاهي کنگاور مراجعه کرده اند، اکيپي ويژه، مسئول رسيدگي به اين پرونده کلاهبرداري شد.


سردار امان اللهي افزود: با اقدامات اطلاعاتي و جمع آوري سرنخ هاي به دست آمده، عوامل پليس آگاهي به صورت محسوس و نامحسوس تمامي بانک هاي شهرستان کنگاور را تحت نظر قرار دادند، اما متهم که بسيار هوشمندانه عمل مي کرد هيچ ردي از خود باقي نمي گذاشت، که در نهايت با تلاش هاي شبانه روزي پليس، فرد كلاهبردار شناسايي و در يک عمليات ضربتي دستگير شد.


فرمانده انتظامي استان کرمانشاه گفت: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته در ابتدا منکر هرگونه انجام کلاهبرداري شد اما در مواجهه با مدارک و مستندات کافي به بزه انتسابي اعتراف و تحقيقات از متهم کماکان ادامه دارد که احتمال مي رود به تعداد شاکيان پرونده اضافه شود.


سردار امان اللهي اظهار داشت: متهم تاكنون به چندين مورد كلاهبرداري به ميزان پنج ميليارد ريال در استان هاي تهران، همدان، لرستان، كرمانشاه و كردستان اعتراف کرده است، همچنين دو مورد سابقه قاچاق سلاح و کلاهبرداري نيز دارد و به تازگي از زندان آزاد شده است.


وي با اشاره به اينکه پليس بارها و بارها به شهروندان هشدار داده است که فريب وعده هاي واهي سودجويان را نخورند، متذکر شد: متأسفانه اين مجرمان و متخلفان هستند که از بي توجهي مردم به هشدارها و توصيه هاي پليسي بهره مند مي شوند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =