ایسنا نوشت: فرمانده عملیات آواربرداری پلاسکو به شایعات و انتقادات فضای مجازی پاسخ داد.

مازیار حسینی امشب در حاشیه عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین عملیات آواربرداری پلاسکو گفت: خوشبختانه شب گذشته توانستیم دیواره غربی ساختمان پلاسکو که پس از این حادثه حالت طاقی شکل پیدا کرده بود را مهار کنیم که مهار این سازه سبب ایجاد یک سیستم پایدار در امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه پس از ایجاد پایداری در محل آوار از چهار عملیات آواربرداری آغاز و کار سرعت بیشتری گرفت، گفت: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا قول قالیباف مبنی بر اینکه تا سه روز آتی آوار برداشته می شود محقق شود.

وی گفت: هدف ما این است که با آواربرداری هرچه سریعتر محیط را برای کسبه و به خصوص مغازه های اطراف پلاسکو به حالت استاندارد برسانیم. کار در پلاسکو پیچیده است و این شرایط پیچیده اجازه سرعت بیشتر را نمی دهد و می بینید که حتی دقیقه ای کوتاهی نمی کنیم.

فرمانده عملیات آواربرداری پلاسکو در مورد نگرانی کسبه پاساژ کویتی ها گفت: اکیپ نقشه برداری در محل مستقر است و مدام به قرائت سنجی تارگت ها مشغولند و در حال تهدیدی متوجه پاساژ کویتی‌ها نیست. البته ساختمان بلندمرتبه کنار کویتی‌ها (پلاسکو) تخریب شده ولی در عین حال پاساژ کویتی ها باید توسط کارشناسان نظام مهندسی مورد بازبینی قرار گیرد تا با مرمت، فعالیت تجاری ادامه یابد.

حسینی در پاسخ به برخی انتقادات و شایعات مطرح شده در شبکه مجازی در خصوص نحوه آواربرداری گفت: آواربرداری به صورت تخصصی جلو می رود و این کار منحصر به فرد بر اساس تجربه است و باید به دور از شایعات فضای مجازی پیش برود.

وی گفت: من به شخصه نظرات کارشناسی بخش های مختلف را گوش کردم. همه تلاشمان این است که با احصاء روش کار را پیش ببریم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =