ایرنا نوشت: معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید گفت: طی این مدت، سالانه 700هزار شغل جدید در کشور ایجاد شده که البته هنوز با شرایط مطلوب فاصله دارد.

مرتضی بانک روز شنبه در آیین بهره برداری از پنج پروژه عمرانی شهر آبسرد در شهرستان دماوند استان تهران افزود: دولت تدبیر و امید با قبول بسیاری از زحمات و زخم زبان ها حرکتی را ساماندهی کرد که در پی آن امروز شاهد ثبات اقتصادی، آرامش اجتماعی و امید بیشتر به آینده در سایه تحقق منافع ملی و اقدامات ارزنده توسعه ای هستیم.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم با وجود همه مشکلات و محدودیت ها توانست عزت کشور را با اقتدار در مذاکرات هسته ای و دفاع از دستاوردهای این حوزه حفظ کند و با ایجاد امنیت و ثبات در کشور خطرات نگران کننده قدرت های جهان را که به دنبال نابودی استقلال و زیرساخت های اقتصادی کشور بودند، رفع کند.

بانک خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با بلندنظری، حفظ وحدت در جامعه و سرلوحه قراردادن نظرات و دستورات رهبر معظم انقلاب و نیز شناخت نیازهای جامعه و خواسته های مردم در انتخابات سال 92، مسیر نگران کننده تخریب اقتصادی را به مسیر امیدوارکننده توسعه اقتصادی تبدیل کند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره اینکه ریل گذاری حرکت اقتصادی و توسعه ای کشور در دولت یازدهم انجام شده است، یادآور شد: اما این به معنای رفع همه مشکلات نیست.

وی با اشاره به محدودیت ها و مشکلات دولت در پیشبرد امور کشور گفت:دولت یازدهم با وجود تحریم های شدید در سه سال نخست فعالیت خود و کاهش ارزش نفت به یک سوم توانست سلامت و بهداشت کشور را متحول کند و رشد منفی اقتصادی کشور را مثبت کند.

بانک به رشد اقتصادی قابل توجه بخش کشاورزی اشاره و اظهار کرد: اکنون امکان صادرات بسیاری از محصولات کشاورزی برای بسیاری از کشاورزان فراهم است، در صورتی که در سال های گذشته واردکننده محصولات کشاورزی به ویژه گندم بودیم.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر چه دولت در سه سال گذشته سالانه 700هزار شغل جدید ایجاد کرده اما هنوز مسیر حذف بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان ناهموار است و موفقیت در این بخش تنها در سایه همکاری، هماهنگی، اراده بخش خصوصی و زمینه سازی دولت فراهم می شود.

مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز شنبه به منظور شرکت در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پنج پروژه عمرانی شهر آبسرد شهرستان دماوند استان تهران و نشست شورای اداری شهرستان دماوند حضور پیدا کرد.

39223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =